is het mogelijk om aan de verloskundige te vragen of ze mij kan strippen bij 37 weken en 5 dagen? ik loop als een eend heb al 2cm ontsluiting en ben bek af! heb nog 2 kindjes rondlopen en kan het niet meer aan
ik denk dat het weinig zin heeft. als je ontsluiting hebt kunnen ze het doen, maar ik geloof niet dat het daardoor veel eerder geboren gaat worden... als het doorzet had je denk toch wel binnen een paar dagen bevallen. ben ook 2 keer gestript en na de 2e keer begon het snachts te rommelen. al denk ik niet dat het van het strippen kwam, was nl al 11 dagen overtijd! het kindje is er nog niet klaar voor, ik zou nog even doorzetten. als je echt overtijd gaat vind ik het een ander verhaal...
Ik zou het ook niet doen. Baby's komen wanneer ze er klaar voor zijn, als je ze eerder wilt laten komen geeft het zo vaak ellende (strippen, niet doorzetten, inleiden, kunstverlossing of keizersnede, etc.) Kan je geen hulp krijgen vanuit je omgeving?
Dit idd, het is niet voor niks dat je kindje zich nog niet zelf heeft gemeld. Hoe zwaar het ook voor jou is, voor je kindje is het waarschijnlijk toch nog net iets te vroeg. Misschien kun je wel met je vk een plan maken voor de komende weken, zodat je een beetje weet waar je aan toe bent?
Snap je frustratie (zelf al 40 weken en ziet er uit dat ik de 41 weken ook ga halen). Maar je kindje is er helaas nog niet klaar voor. Maar misschien kan de VK je wel helpen, hangt er vanaf hoe erg het is en dat kunnen wij niet beoordelen vanaf hier. Xxx
Ik ben bij de vorige zwangerschap door de vk doorgestuurd naar gynacoloog ivm zware bi , aangezien mijn 2e kind 9 pond was wilde Ze me niet te lang laten doorlopen, ben uiteindelijk met 38 w4 dagen ingeleid ! ( maar ook dan moet het er wel klaar voor zijn anders gaan Ze niet inleiden ) strippen heeft geloof ik nog geen zin bij 37 weken . Sterkte ik weet hoe je je voelt....
Ik zat een paar weken geleden nog in een rolstoel ivm bi. 2 wkn geleden bevallen spontaan en ben blij achteraf dat ik niet ingeleid ben. Ik zou er nog even over denken of je het wel wil.
ik heb ook 2 kinderen rondlopen en behoorlijke bi. Heb overlegd dat ik niet weer 2 weken over tijd wilde lopen en heb nu een afspraak staan in het ziekenhuis met 40,3 en dan gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden. Tot die tijd zou ik het nog niet doen..