Wat is dit nou weer :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manny211, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik snap sinds deze zwangerschap af en toe echt even niks meer van mezelf :(
    De ene dag ben ik heel zeker van alles,
    en vandaag was ik in ene een beetje onzeker over deze zwangerschap.
    Ik voel me hier best wel schuldig over.
    En wil het ook niet tegen iemand persoonlijk zeggen dus hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Opeens heb ik het gevoel dat ik onze kleine man in de steek laat, doordat we deze keuze hebben gemaakt.
    Terwijl ik ook wel weet dat het voor hem juist heel leuk zal zijn een broertje of zusje.
    Ik heb wel eens voordat ik zwanger werd tegen me moeder gezegd: ja maar wat nou als ik van dit kindje niet net zoveel kan houden als van Silvio?! Toen zei me moeder meid, dat gaat helemaal vanzelf.
    Daar ben ik nu ook niet zo bang voor, ben gewoon een beetje onzeker vandaag... bah wordt gek van die hormonen.
    Sorry voor me stomme geklaag, maar wilde het gewoon even kwijt.

Liefs Mandy

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hey kop op meisie, al die onzekere gevoelens dat is helemaal normaal! En tuurlijk laat je je zoontje niet in de steek door jullie keus! Je zegt het zelf ook al, dat wordt hartstikke leuk een broertje/zusje!

En luister vooral naar je moeder, want ik geloof ook wel dat dat helemaal vanzelf zal gaan! Je bent nog maar 8 weekjes zwanger, wacht maar totdat je je ukkie gaat voelen, dat maakt het net allemaal wat echter, dat weet je vast nog wel van je 1e zwangerschap. En 'stomme geklaag' is het niet hoor, je zit er nu gewoon eventjes mee en daar is helemaal niets mis mee!

Dat gaat allemaal wel goed komen!

Liefs jessy

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hoi Jessy77,

Bedankt voor je reactie!
    Ik denk ook dat, dat het is omdat ik nog geen echo heb gehad enzo... maar die heb ik al 3 dec. Ik hoop dat alles goed is! (bij me vorige zwangerschap had ik helemaal geen last van hormonen, alleen erna dus dit is ook nieuw.

Ja ik weet nog wel hoe ik heb genoten van me vorige zwangerschap :) Die gedachte maakt me helemaal blij!!
    Je reactie doet me goed... dank je wel.

Liefs Mandy

4. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    hoi hoi

precies hetzelfde als jouw heb ik ook.
    heb net een zoontje van 14 maanden!!
    en ben volgens berekening van de vk 8 weken zwanger maar na mij gevoel 5 weekjes ongeveer.
    ik denk nu juist dat het leuk is een broertje of zusje voor me zoontje.
    en ik weet zeker dat je net zoveel van deze baby gaat houden als van je zoontje.
    het komt allemaal wel goed.

en gefeliciteerd met je zwangerschap

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)en het komt allemaal goed meid!;)

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Thanks meiden ;)

Ik ben blij dat ik me heb aangemeld hier op zwangerschapspagina :D
    Iedereen is altijd even aardig en begripvol bedankt hiervoor.

Liefs Mandy

7. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het bij de tweede nog niet zo erg, maar nu bij de derde wel. Alles loopt lekker, de meiden kunnen fantastisch met elkaar overweg... en ik ga alles weer overhoop gooien met nog een kleintje erbij! Maar als het er eenmaal is komt alles echt op zijn pootjes terecht.

Deel Deze Pagina