hey meiden even een vraag. ik heb pcos en heb verschillende cyclussen gehad zoals jullie kunnen zien in t onderschrift. ik zit nu op cd 38, dit is erg lang voor mij doen maar het is mogelijk dus daar maak ik me niet zo druk ook. ben deze ronde weer begonnen met tempen en heb op cd 14 me ei gevoelt dacht ik. aan de temp te zien was dat niet zo. me temp liet zien dat ik op cd 20 me ei had 4 dagen later daalde me temp en gaf deze op cd 24 weet een ei aan. ik heb aangenomen dat me ei dus echt is gesprongen op cd 24. dus dat zou betekenen dat ik vandaag ongy moest worden. de laaste 3 dagen daalde mijn temp weer en verwachte dat deze vandaag nog meer gedaald was. maar me temp ik spontaan weer ophoog gegaan naar 37.0 ik heb geen temp kaartje alleen op me telefoon en het lukt me niet deze bij te voegen. van af cd 24 mijn temp: 36.5 36.9 36.9 36.9 36.6 36.8 36.7 36.7 36.7 36.7 36.8 36.6 36.6 nod 37.0 heeft iemand hier een verklaring voor. heb eergister een test gedaan deze was negatief. al mijn kwaaltjes zijn sinds gister helemaal verdwenen en heb alleen last van veel warerige afscheiding i.p.v witte creme