Hoi meiden , Ik heb dinsdag cyotec pillen gebruikt voor het opwekken van de miskraam , ook woensdag nog een kuur. Het ging steeds slechter met me en ben woensdag avond opgenomen en heb aan de morfine gelegen. Donderdag ochtend om 9 uur echo gehad en gelijk gecurriteerd daarna. Op de dag zelf ging het redelijk goed (zat natuurlijk helemaal aan de pijnstillers) in de avond begon de ellende weer. Nu vanochtend heb ik weer vreselijke buikpijn. Ik heb vanaf dat ik gecurriteerd ben tot nu helemaal geen bloed verloren.... Om 11.30 mag ik terug naar de gyn hij zou wel een echo gaan maken. Ik hoop dat er niks meer zit (verwacht dat eigenlijk niet) maar hoop wel dat ik een paar stevige pijnstillers kan krijgen.... Liefs
Sterkte meid! Ik weet wat je door moet maken.. Ik had na mijn curretage ook geen bloedverlies meer.. Dat is juist goed, dan kan je het bijna wel uitsluiten dat er nog restweefsel zit.. Het is en blijft een operatie, dus pijn is enigzins normaal.. Tenzij je dus helemaal dubbel ligt! Ik heb ook nog wel een week last gehad van een gevoelige onderbuik.. Als de kat op mijn buik lag kon ik dat al niet hebben zeg maar. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat er niets meer zit oid..
ik heb afgelopen maandag een curretage gehad...de middag zelf en de dag erna voelde ik me eigenlijk prima. maar woensdag en gister aan het einde van de dag kreeg ik weer enorme buikkrampen, nu net een rondje gelopen en een paar boodschapjes gedaan en weer enorme buikpijn... Ik vraag me af waar dit vandaan komt...en kan je dus eigenlijk ook niet helpen met je vraag, maar ik herken het dus wel! stertke...
Wat naar Pluisje. Eerst het verdriet van de curettage en nu dit ook nog. Fijn dat je snel terecht kunt bij de gyn. Ik hoop dat het lichamelijk verder allemaal mee zal vallen.
Ik lig in het ziekenhuis. Ik heb een blaasontsteking er boven op gekregen. Aangezien je blaas en baarmoeder tegen elkaar aan liggen veroorzaakt die de pijn. nu nog ff slapen gaat alleen bijna niet..xx
Hè meiden , Thanks voor jullie berichtjes...! Hier gaat het iets beter , pijn is dragelijk geworden gelukkig. Ben sinds vanmiddag lekker thuis. Was me een weekje wel , zat echt niet mee. Vandaag merkte ik ineens hoe verdrietig ik was , door alle gebeurtenissen was ik dat een beetje "vergeten". Ik voel me nu zo leeg.... Ook echt een nare ervaring in het ziekenhuis gehad, ze behandelde me de laatste dag alsof ik me aanstelden. Liep in de nacht te strompelen over de gang, naar de wc wat niet lukte en uiteindelijk kwam ineens alles. Zweet druppels over me heen. Enige wat de zuster zei : nou wees bij dat het eruit is??! Vandaag kwam de gyn en zonder wat te vragen hoe het ging of wat dan ook mocht ik naar huis (wilden ik zelf ook omdat ze me daar niet echt hielpen) toen ik vertelden van de nacht zei die : dan dien je maar een klacht in. Nou vond ik erg raar.... Ben daar ook beetje overstuur van. Denk alles bij elkaar. Heb nu al geen zin meer om daar heen te gaan. Helaas moet ik daar weer terug voor de fertiliteits afdeling. Nu nog beetje aansterken en zorgen dat ik begin te bloeden. Heb geen druppel verloren na de curretage. Komt dus door die blaasonsteking maar me baarmoeder zat wel vol met bloed. Dus wachten tot de vloed komt... Xx
Oh pluisje wat erg! Echt schandalig dat ze je zo behandelen, vooral omdat dit zo'n gevoelig onderwerp is en het nog zo vers is! Ik heb zelf een minder prettige ervaring met verloskundigen gehad, en ik weet dat dat zo stom was! Het was lang niet zo erg als wat jij nu verteld maar je voelt je zo alleen en in de steek gelaten. Hopelijk komen er nu betere tijden aan voor je, al zal het de komende tijd zeker erg moeilijk zijn! Sterkte!!
Fressie, wij zijn op dezelfde dag gecuretteerd. Ook maf... Ik kreeg vanaf donderdag flinke buikkramp en weer meer bloedverlies. De kramp is sinds vandaag weer minder, maar het bloedverlies is er gewoon nog. Pluisje, wat vervelend allemaal. Persoonlijk zou ik ook daadwerkelijk die klacht indienen. Ik heb het ook gedaan na mijn curettage. Bij mij was er opeens spoed dat ik me om moest kleden voor de OK, omdat ze eerder klaar waren dan gepland. Kwam er iemand die ik nooit eerder had gezien, mijn kamer binnenstormen, zonder dat ik even het gordijn ervoor mocht doen of de kamerdeur dicht: omkleden, nu! Ik moest me ter plekke voor haar uitkleden en in bed gaan liggen. Nog geen 5 minuten later kwam de andere vrouw (ook voor een curettage) de kamer binnen met haar man. Geen stijl en dus een klacht waard. Deze dingen zijn al heftig genoeg, dus ik vind dat ze dat moeten weten. Houd je taai.