Hallo dames, Vorige maand heb ik een vmk gehad. Morgen zou ik (gerekend vanaf die mk) weer ongesteld moeten worden. Maar ik heb al sinds afgelopen maandag spotting. Verder wel wat menstruatie-achtige krampen gehad. Toen dacht ik toch ongesteld te worden, maar het blijft mij drupjes oud bloed. Vanochtend getest met sensitest maar die bleef oom-wit. Hoe was jullie cyclus na de mk? Herkennen jullie dit?
Je lichaam kan behoorlijk ontregeld zijn na de mk. Ik had voor de miskraam al een jaar of 10 precies 28dagen cyclussen(nooit geen pil, spiraal of wat dan ook gehad) de 1e na de mk was 27, 2e 35, 3e 32, en verder ben ik (gelukkig) niet gekomen. Het is normaal als je ongesteldheid weer ergens binnen 6 weken na de 1e dag van het bloedverlies begint. Sterkte nog meid.
Bij mijn eerste mk was mijn cyclus meteen op orde. Bij de tweede duurde het 46 dagen en daarna 54 en werd daarna weer normaal. Bij de derde mk ben ik meteen weer zwanger geraakt. Dus het is bij mij echt elke keer anders geweest. Maar idd je moet er ongeveer 6weken voor rekenen. Hopelijk word je snel ongi of heb je een mooie test in je handen!
Junior1: bij mij hier hetzelfde verhaal als jou!! Ik heb 20 april een mk gehad en zit normaal gesproken elke maand op 28/29 dagen.. Dat is dus nu! Heb al een week menstruatie achtige krampjes met vlagen maar verder niks. Ook een sensitest gedaan maar geen streepje! Ik weet dat het 8 weken kan duren je eerst menstruatie weer maar dit is zooooo frustrerend!! Wel blij dat ik jouw verhaal vond! Het lijkt bijna alsof ik m'n eigen verhaal las! X