Al was ik nog heel pril zwanger, 4 weekjes en 6 dagen, toch is het meteen een gemis.. Gister had ik wat licht bloedverlies, 's ochtends nog niet helemaal duidelijk of het door de ontlasting kwam of dat het "foute boel" was.. 's middags wat bruin bloed verloren, en 's avonds nog wat helder rood. Maar niet heel erg veel.. Helaas heeft het bloedverlies vannacht flink door gezet.. Vanochtend contact gehad met de VK, en hun zeiden ook dat ik moest uitgaan van een miskraam. Het is tot nu toe nog helder bloedverlies zonder stolsels en zonder krampen, maar zoveel bloedverlies lijkt mij niet goed. Je hoort soms positieve verhalen, dat alles als nog goed is, maar daar ga ik niet van uit. Ik wil morgen ochtend even weer testen om te kijken of het testje afloopt. Komende maand gaan we er ook niet gericht voor klussen, en we zien wel hoe het dan loopt. Liefs
Hoi niicci, Hier hetzelfde als bij jou. Afgelopen zaterdag was ik net 5 weken zwanger en ook bloedverlies, ik heb maandag een test gedaan weer en die was al zo goed als negatief Heb alleen maar heel weinig bloed verloren dus daarom vanavond op controle bij de gyn of alles wel weg is. Ws wel omdat de test dus alweer negatief was. Maar ook al was het heel pril nog allemaal het is net als jij beschrijft een heel gemis al. Je had je er toch al op ingesteld dat er een kleintje zou komen en dan wordt dat ineens ruw verstoort en dat doet pijn! Sterkte!
Vreselijk.. Vanaf het moment dat die test positief is, is het jullie kindje en hou je al van hem/haar. Heel veel sterkte