12 weken en 3 dgn zwanger bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door titus, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Kan iemand mij helpen ben zo verdrietig en door hormonen moeilijk te stoppen
    zoals de titel al zegt ben ik dus ruim 12 weken zwanger ben alle weken ziek geweesd flink overgeven, dit werd minder echter vrijdag weer erger en gisteren de gehele dag weer over gegeven.
    nu ging het vandaag weer beter dus heb ik een flinke wandeling gemaakt.
    bij terug komst bleek ik bloed te zijn verloren zat een grote pplek in mijn onderbroek, bij het afvegen veel bruin verlies heb nu een maand verband in gedaan maar ben zo bang de baby kwijt te raken.
    Wat zouden jullie doen?
    ik heb al een keer een mk gehad toen mocht ik wel komen naar de vk maar zij konden toen niet veel zeggen omdat ik toen pas iets van 7 weken was.
    nu niet gebeld omdat ik ergens ook wel weet dat het gewoon bijv van de wandeling kan komen.

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Het kan inderdaad van het wandelen komen, misschien bloedvaatje aan je baarmoedermond geknapt... Heb je al een goede echo gehad deze zwangerschap? Ik zou wel eventjes bellen vandaag met de verloskundige, het is sowieso goed dat zij ervan op de hoogte zijn, ookal kunnen ze misschien nu niets voor je betekenen. Heel veel succes!

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja ik heb al drie goede echo gehad nog geen hartje gehoord wel gezien.
    ik krijg nu ook wat buikpijn maar kan wel van de stress komen.

4. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Ik zou even bellen als ik je was, alleen voor je eigen gerustmoed
    Bij 12 weken kunnen ze echt al wel wat zien

sterkte en hoop voor je dat het komt door het wandelen

liefs Babs

5. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    ik zou toch ook echt even bellen al is het idd maar voor je gerustmoed!

Sterkte

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb vandaag gebelt en waarschijnlijk omdat het nu ook alleen nog bruin verlies is is het toch of een adertje of een bllaasontsteking.
    morgen voor de zekerheid urine inleveren bij de ha.
    had ook wel erge donkere urine vanmorgen.
    hopen maar dat dit het is.
    bedankt voor het mee denken

7. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Hey,
    op 12 weken kan bloedverlies echt wel nog door veel andere zaken dan een miskraam veroorzaakt worden hoor, nog niet onmiddellijk het ergste denken. Ik ben vanaF 12 weken (kan ook iets ervoor geweest zijn, weet het zo precies niet meer want er waren er zooooveeel) bloed beginnen verliezen. Bleek uiteindelijk van een lage placenta te zijn (die nu gelukkig mooi naar boven is gaan groeien). Ik was ook heel ongerust en die bloeding veroorzaakt wel wat irritatie waardoor mijn buik wat raar aanvoelde, maar alles is goedgekomen. Kan inderdaad ook en adertje zijn dat is gesprongen. Mijn gynea zei dat er echt wel veel vrouwen bloed verloren tijdens de zwangerschap, zelfs vaak zonder enige verklaarbare reden. Kan je hier op het forum ook wel lezen. Nog geen paniek, maar ik zou toch om een echo vragen voor je eigen gemoedsrust....

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    het hoeft inderdaad niets te zijn..maar als jij je er niet fijn bij voelt zou ik toch aandringen op een echo of in ieder geval hartje luisteren.
    Bij mijn eerste zwangerschap dit ook gehad..ze zeiden ook dat ik me niet druk moest maken..heb de dag erna wel aangedrongen op controle omdat ik me er angstig voelde..en helaas klopte mijn gevoel..
    Wat ik hier dus mee wil zeggen..als jij je er niet fijn bij voelt, je niet laten afschepen door mogelijke blaasontsteking, maar aandringen op een controle!

Deel Deze Pagina