We zijn hier nu een aantal maanden bezig voor een 2 kindje.. Of nou ja, bezig is een groot woord.. Raak inmiddels een beetje gefrustreerd, want telkens rond m’n eisprong gebeurd er weinig tot niets tussen de lakens.. of hij is moe, of het is te warm.. telkens wel iets. Bij onze eerste heeft het ook anderhalf jaar geduurd, en na een erg pijnlijk HSG onderzoek was het wel raak. Gisteren een positieve ovulatietest gehad, en daarop ingespeeld, maar geen respons..
Dat heb ik al zo vaak gedaan, heb hem ook al tig keer gevraagd of hij wel echt een tweede kindje wil. En zijn antwoord is telkens ja...
Niet zeggen dat je een eisprong hebt en hem gewoon verleiden? Niet elke man kan presteren op commando
Het presteren is sowieso al een issue bij hem.. hier wordt er niet zwanger geraakt van een romantische vrijpartij, maar komt er een inseminatie aan te pas.. Daar al veel gesprekken over gehad, dus hij weet dat hij daar bij mij niet onzeker over hoeft te zijn..
hmm wellicht toch weer even een dingetje voor hem. Misschien heeft t niks met onzekerheid naar jou toe te maken maar zijn eigen onzekerheid. Kan me best voorstellen dat zolang je niet bezig bent voor een kleintje dit geen druk heeft maar nu echt wel een een flink baal moment is.
Als het toch via inseminatie moet, waarom dan niet 'gewoon opdracht geven een staal te produceren'? Even heel bot gezegd, maar misschien dat er zo minder druk achter zit? Dan is het niet 'te warm' of is hij niet 'te moe'?