ervaring met sluitband na de bevalling, wie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Annemeis, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi dames,

Wie heeft er hier ervaring met het dragen van een sluitband direct na de bevalling? En welke had je dan? Wat was de reden dat je hem gebruikte en vanaf wanneer, hoe lang? Heb je hem op aanraden van fysio oid gebruikt of gewoon omdat het je zelf goed leek?

Zelf wil ik er eentje gaan gebruiken meteen na de bevalling. In eerste instantie om eerder mijn oude figuur terug te krijgen maar ook omdat ik hoop dat het helpt als je spieren nog slap zijn van de bevalling. Na mijn eerste bevalling veel lage rugpijn en wat bekkenpijn gehad omdat ik mijn spieren verkeerd aanspande de eerste weken na de bevalling.

Alvast bedankt!

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb er ook aan gedacht toen ik zwanger was. Hoorde van vriendinnen dat een goede hoge, strecht onderbroek net zo goed werkt. Echt zo'n lelijk oma ding ;) had er twee van de action en een van de hema. Allebei heel fijn. Voelt vooral de eerste dagen prettig omdat je buik dan niet zo lubbert. En als je weer wat leuks aan gaat trekken lijkt je buik al wat platter. Mijn buik werd sowieso weer snel plat gelukkig, weet niet of dat door de broekjes kwam.

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik had er een gekocht, maar ik kreeg een ks. Als hij precies goed zat voelde het heel fijn, maar net verkeerd voelde echt niet goed. Ik had hem omdat ik snel een platte buik wilde en de volgende keer probeer ik het gewoon weer. Het was trouwens met de ks wel prettig om steun te hebben van zo'n band.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik wil er ook graag 1. Bij mijn dochter viel ik na de geboorte 2 keer flauw omdat ik me zo leeg voelde bij mijn buik en werd erg slap en dizzy. Dit heeft een paar weken geduurd dus wil nu kijken naar zo'n sluit laken. Maar weet nog niet welke.. Heb je er inmiddels al 1 gevonden?

Deel Deze Pagina