22 februari heb ik een miskraam gehad. Met heel veel verdriet. Nu heb ik sinds woensdag bruinverlies met een keer ook een stukje weefsel ( leek het) wat kan dit wezen? ik moet morgen de dokter bellen.. hij had het over een curratage..dat kan toch niet?na de miskraam is het na 7 dagen opgehouden met bloeden. en tot woensdag niks gehad... Ik snap het echt niet meer... Ik heb steeds het gevoel ongesteld te worden maar er gebeurd verder niks.. help!
Hoi Pien Het zou kunnen betekenen dat je lichaam niet de volledige vrucht heeft afgedreven of er nog een stukje placenta is achtergebleven in de baarmoeder na je MK. Als ik hoor dat je al met de dokter gesproken hebt en hij het over een curretage heeft gehad, dan zou dat hierop kunnen duiden. De dokter zal morgen dan met een inwendige echo controleren of je baarmoeder 'schoon' is van binnen of dat er inderdaad nog resten zijn achtergebleven na de MK. Als dat zo is, dan volgt een curretage om die resten weg te halen want zolang die er zitten komt je cyclus niet op gang. De curretage stelt als ingreep niet veel voor, maar het zou wel heel vervelend zijn als je 7 weken na je MK nog geopereerd moet worden. Veel sterkte met dit alles en het verwerken van je miskraam!
Hoi Je zal eerst dan een echo krijgen om te kijken of er nog weefsel aanwezig is voor dat ze een curettage gaan plannen. sterkte. gr.monique
het is nu over de dokter zegt dat het ws een vreemde menstruatie was...... tetsen zijn negatief..ik weet het niet..