Hoi, ook ik zal me even voorstellen Ik ben Danielle, 20 jaar, samen met mn vriend sinds 5 jaar, en woon nu anderhalf jaar samen in Rotterdam. Wij hebben nog geen kinderen, maar willen het volgend jaar gaan proberen. Nu ben ik me lekker aan het orienteren Meiden nog wat, ik heb respect voor jullie! (lees hier al een tijdje zonder account mee) Groetjes Danielle
Welkom! Hopelijk word je niet overspoeld met info! Dat had ik heel erg bij de 1e namelijk! Heel veel suc6 en hopelijk kunnen we je volgend jaar feliciteren met een zwangerschap! Liefs
Welkom hier! Ik ben ook op mn 20e zwanger geworden, en nu met 21 hebben we een mooi ventje! Heerlijk vind ik dat, jong moeder zijn! heel veel succes met zwanger worden.
Hoi Danielle, welkom en goed dat je je alvast orienteert weet je alvast een beetje wat je te wachten staat he.. veel succes alvast voor volgend jaar
dankjewel meiden! Het is zeker een fijne site om alles eens door te nemen. Heb me al kapot gelachen bij de verhalen over wat jullie o.a. zeiden tijdens de bevalling. Ook heb ik al een subtiele hint aan een kennis gegeven, van als je kindje over gaat op een peuterkamer, wil ik de kamer wel overnemen.. Krijg ik te horen van em dat mijn vriend dit een paar dagen geleden ook al had gezegd