Hallo allemaal ! Ik heb deze site maar net ontdekt en ben hier enorm blij mee ! Ik ben namelijk 11 weken zwanger, maar zit helaas al drie weken te wachten op een miskraam. Ik ben er vrij nuchter onder, maar het wachten begint wat te slopen. Ik heb afgelopen dagen enorm veel steun gehad aan de berichtjes op deze site die onder 'miskraam' te lezen zijn. Ze zijn zo open en eerlijk en nu pas begin ik te snappen hoe het ongeveer allemaal zit. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en ik ben blij en dankbaar dat ik zelf al twee prachtige meisjes op de wereld heb mogen zetten. Een derde was zeer welkom geweest, maar dat gaat dan helaas niet meer lukken. Ik lees ondertussen niet alleen meer onder miskraam, maar ook de leuke berichten. Ik leef met jullie mee en blijf zelf positief ! Hartelijke groet, Annette
Hoi hoi, Heftig meid ! wat ben jij sterk zeg. Geniet van je meiden en natuurlijk heel veel sterkte de komende tijd en.... WELKOM op het forum ! Liefs, Bibu.
Welkom en heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch weer snel zwanger mag zijn. En op dit forum zijn er gelukkig ook veel leuke dingen te lezen. Vooral doen. Groetjes Jolie
Hoi meid, Welkom op deze site,hoop dat je er veel aan zult hebben. Ik wens je sterkte voor de komende tijd. Liefs Wendy