Even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Smiekie, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiekie

Smiekie Lid

12 mei 2013
    8
    0
    0
    plaatjes maken
    Het noorden
    Hoi allemaal!

Een tijdje terug heb ik me hier aangemeld en er toen nog niet veel mee gedaan. Maar nu dan even voorstellen :)

Ik ben Smiekie 25 jaar, en in januari gestopt met de pil om eens te kijken wat er zou gebeuren na 9 jaar de pil geslikt te hebben. Met kerst hadden we besloten dat we dit jaar wel eens een poging konden gaan wagen om een wondertje te gaan maken. We gaan dit jaar verhuizen, dat moet voor mijn werk, dus het was niet handig om direct hard ons best te gaan doen. Maar in maart had ik opeens een wat langere cyclus en allemaal symptomen die op zwangerschap konden lijken. En er werd maar geen test positief, in theorie kon het ook nog niet raak zijn. Het was dus ook niet raak maar 'gewoon' ontpillen.
    Hierna is het echt gaan kriebelen, en nu zijn we dus 'serieus' ons best aan het doen.. Wat nog best lastig is als je allebei onregelmatig werkt :)

En gister ben ik weer ongesteld geworden dus we gaan nu voor ronde 4, eigenlijk nog maar echte poging 2 of 3.

Ik denk dat ik hier op het forum veel mee lees en niet veel post. Ik werk fulltime en heb redelijk veel reistijd dus ik kan niet alles zo goed bijhouden denk ik.

Tot de volgende keer :)
    Smiekie

2. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes

Deel Deze Pagina