Hallo iedereen Ook ik ben nieuw! Ik ben 24 jaar en mijn man en ik proberen nu een half jaartje zwanger te worden, helaas nog geen resultaat! Ik kwam hier regelmatig om dingen te lezen die ik voel of meemaak en dat stelt me gerust om te weten dat ik niet de enige ben die het zichzelf lastig maakt haha Ik ben er veel te veel mee bezig en kan het maar moeilijk van me af zetten. Ik vind het ook fijn dat ik er hier openlijk over kan zijn! Ik hoop snel met een positieve mededeling te komen!!! XXX liefs
Ook welkom!! Ik ben sinds vandaag ook nieuw op het forum! Zelf ben ik 23 jaar en vanaf half juli gestopt met de pil, nog geen resultaat helaas... Zelfde probleem ben er veeeel te veel mee bezig haha.. Succes met alles!
Hoi jemm, jij ook welkom! Erg is dat hè dat je er zoveel mee bezig bent. Ik probeer het zo vaak uit m'n hoofd te zetten maar tot overmaat van ramp werk ik ook nog eens bij een babywinkel. Weliswaar op kantoor maar toch, ik ben de hele dag over babyspullen en het praten. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben Jij ook heel veel succes, misschien kunnen we elkaar toevoegen en elkaar op de hoogte houden..
Dan is het idd helemaal lastig om uit je hoofd te zetten! Word nu al zo hebberig als ik langs de baby kleertjes loop, zulke schattige dingetjes hebben ze!! Weet nog niet helemaal hoe het forum werkt maar leuk om elkaar op de hoogte te houden!! Ps: gister test gedaan helaas negatief, maar nog steeds niet ongesteld...
Het is inderdaad moeilijk om de verleiding te weerstaan haha. Wanneer is of was je NOD dan? De mijne volgens schema 8 oktober maar ik denk zelf pas 11 oktober aangezien mijn eisprong ook later heft plaats gevonden dan gepland. Ik heb vandaag twee testen in huis gehaald. Eentje doe ik aankomende dinsdag en die andere dan vrijdag als het nog nodig is...
Dat was donderdag 3oktober (28dagen) Ik heb ook nog 1test liggen hihi, maar daar ga ik nog wel even mee wachten. Ik ben veel te ongeduldig.. Denk eigenlijk dat me cyclus gewoon nog niet helemaal regelmatig is. maar spannend voor jou pff!! Laat het maar snel dinsdag zijn. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan ga ik ook testen!