geel verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vvh, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    hoi,
    wij zijn nu 6 maand bezig. Ik heb een lastig vraagje :oops: Ik heb normaal gezien zaterdag mijn eisprong gehad. Nu had ik gisteren heel harde steken in mijn onderbuik. Ik kon alleen maar op mijn rug liggen, want als ik op mijn zij lag trok alles in kramp. Vanmorgen was dat over, maar nu verlies ik ontzettend veel geel vocht. Ik heb dit nog nooit zo erg gehad. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat mijn :evil: er waren. omdat ik zo veel verlies.
    Waar zou dat mee te maken kunnen hebben? Zou dit door mijn eisprong komen? Ik heb ook last van een pijnlijke onderrug.

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoihoi

volgens mij heeft het met je eisprong te maken.
    Misschien was het wel vandaag pas je eisprong, kan dat niet?
    Veel slijmverlies kan ook het einde van je vruchtbare periode betekenen en in dat geval heb je misschien iets eerder je ei gehad.

groetjes irisje

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik zat ook aan je eisprong te denken, dat is bij mij soms ok een pijnlijke happening!

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik had deze maand ook doorzichtig rekbaar geel 'slijm', toevallig was dit de dag en de dagen nadat we geklust hadden, en normaal is het onmogelijk dat ik een eisprong gehad heb (was trouwens op dag 18). Maar ik ben ook twee keer wakker geworden in de laatste weken dat ik ongelofelijk veel kramp in mijn buik had en me amper kon omdraaien.

Bovendien was het ook véél meer verlies dan normaal!

Ik was nog aan het denken dat die kleur en structuur misschien een reactie met sperma was? :oops:

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    @speeters

heb jij al een testje gewaagd?
    ik zou het eens doen..

liefs irisje

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Irisje,

Ik kan eigenlijk niet zwanger zijn, dus ik wacht rustig mijn ongi af. De misselijkheid en zo zal waarschijnlijk van examenstress komen ;). Maar ik dacht dat dat 'gele slijm' gewoon geen betekenis zou hebben, vermits ik de pil neem en dus normaal gezien geen eisprong kan hebben gehad. Maar ik had het ook nog nooit eerder gehad, echt opvallend!

Maar ik laat zeker weten of mijn ongi normaal doorkwam. VvH, ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een goed teken was en dat je een mooie positieve test zult hebben!

Liefs, Sandra

7. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    dank u voor de raad. ikzelf dacht ook wel dat het mijn eisprong was. Nu heb ik die steken niet meer, maar heb wel voortdurend een knagende pijn (een beetje als bij :evil: ) en mijn onderrug doet wel nog altijd pijn.

We wachten gewoon rustig af. en zien wel.

Mijn man en ik hebben wel besloten dat deze maand de laatste maand is en dan nemen we even een break. Mijn man moet geopereerd worden aan zijn rug en zal dus een aantal maanden moeten revalideren.

dus hopelijk is het deze keer wel prijs, maar in mijn diepste denk ik toch dat het niets is.

Toch bedankt voor de steun

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik hoop voor jou dat het raak is, het zou een mooi geschenk zijn, ook voor je man! Hopelijk verloopt de operatie goed en kan hij rustig revalideren! En mocht het nu niet raak zijn, hopelijk lukt het dan nadien wel snel!

Veel succes!

Deel Deze Pagina