Vers van de pers :-))

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mammatje, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,
    ik ben Tanja, 33 jaar en mams van Zoë(12), Yuri*(16 weken zwangerschap verloren), Myriam (4) en Yana van 7 maanden. Na de geboorte van yana zeiden we dat we klaar waren vooral omdat onze laatste 3 door de pil heen zijn gekomen. Maar nu is het bij toch gaan kriebelen en hebben we besloten voor een 5de kindje te gaan. Dit is de eerste maand geweest dat we er mee bezig zijn gweest maar we gaan niet tempen en zo om het gezellig te houden :) We merken het wel, hebben we gezegt maar geloof me bij mij werkt dat dus niet... Ik wil zo graag en zsm.... Iik ben een beetje ongeduldig. Mijn NOD is 6 juli deze maand en ik voel al dat het er aan zit te komen...geloof ik. Oh waarom nou?? Ik zou zo graag 7 juli een positief streepje willen zien maar ja.... Ben best een zeurpiet, niet waar?! Sorry :rolleyes:

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom. Enne...gewoon doorzeuren hoor. We wachten hier allemaal op dat o zo begeerde streepje. Ik doe hier meer moeite voor dan vroeger voor mijn examens 8)

Karin

3. Hoi Katootje,
    dank je wel voor je welkom. Pfew, gelukkig mag ik zeuren. Ik voel me zo stom... Er zijn mensen al jaren bezig en ik pas net.... :rolleyes: Ja, dit wrk is zweten en af zien :)

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  5. sim

sim Niet meer actief

welkom!

Deel Deze Pagina