Hallo Ik ben dus ook nieuw hier. Na lang twijfelen hebben we bessloten om voor een derde te gaan. We hebben wel wat plaatsgebrek mzzr er zullen wel oplossingen komen. Er slapen zoveel kinderen samen op 1 kamer e. Ik ben dus Wendy en ben op 14 februari 12 jaar gehuwd met Tom. We hebben een dochter cara van 10 en een zoon Senn van zes. Tussen de twee hadden we nog een zoon Yeno maar die hebben wa moeten afgeven op 4 maand aan wiegendood. Dus de schrik zit er wel in.maar gevoe zegt voor nog te gaan. Goede reacties zal ik nie krijgen van mijn ma, die verklaart mij zot maar het is een beslissing van ons e. Van zodra mijn rug genezen is laat ik de pil. Hopelijk nemen mijn twijfels niet toe en verznder ik niet van gedacht! Groetjes........
hoi wendy je twijfelen ken ik maar al te goed ,maar uiteindelijk is de beslissing gemaakt, hoop dat je een beetje leuke reacties krijgt en dat je snel zwanger bent en zeg maar zo waar er twee slapen slapen er 3 ook groetjes jessica
Hallo, Een cyclus vzn 39 is veel hoor Denk dat je een test mag doen, misschien is hij wel positief. Waren de andere maanden ook zo lang van cyclus? Dan is het misschien wel normaal dat je menstruatie ff moet zoeken. Laat me maar iets weten he! Succes!
Als je in mijn ondertekst leest zie je ook dat ik negatief blijf. Daarom heb ik morgenvroeg een afspraak met de huisarts. Dit omdat ik wel heel veel klachten heb.
Ja sorry ik had het te laat gelezen. Ben ook benieuwd wat de dokter dan zal zeggen, is het voor het eerste of voor een tweede? groeten.
Goedemorgen iedereen. Zondag zijn we eens naar molecule geweest, ben zo gauw ik kon naar de babyspullenn gaan kijken. Was leuk en het kriebelde, haha. Mijn man heeft voor alles een oplossing gegeven, die maakt van niets problemen e. Zondagavond en maandag voelde ik mij echter rot! Heb een beetje van griep denk ik, toen spookte er toch door mijn hoofd van amai als er nu een baby was dan kon ik het ff nie aan. Raar e als ge slechte dagen hebt da ge dan voor alles anders staat. Nog een week pil te gaan, ben benieuwd of mijn regels er dan gaan doorkomen. Vorige maand geen menstruatie gehad en twee testen negatief. Kwam door de cortizonespuiten zei gyne. Ben benieuwd nu. Zo ga mijn kindjes hun haar kammen en dan naar school. Ppff dan het huis kuisen. Nog een fijne dag! Van de brul Wendy