Hallo iedereen, ik zal me maar even netjes voorstellen hihihi... Ik ben Angela, nickname angelatjuh..... zo noemde mn vroegere oppas mij en is altijd bij me gebleven. We hebben ons eigen kleine wonder genaamd Abigail ze is geboren op 18-11-2002 (middels door Clomid).... We zijn ondertussen al 5 jaar (met een paar kleine tussenpozen) aan het proberen voor een tweede wonder. Wel hebben we 2 mk achter de rug beiden verloren we onze wolkjes na 8 weekjes maar ze zullen altijd in onze hartjes blijven. Gisteren ben ik weer sinds 2 jaar spontaan ongesteld geworden dus we zijn weer super blij ... We hebben een zwaar jaar achter de rug en hadden sinds dec. 2008 besloten een pauze in te lassen na al die ziekenhuis bezoekjes. Ik werd wel ongesteld maar dat was altijd via medicatie, maar nu dus niet ......... De laatste keer dat ik spontaan ongesteld werd was kerst 2006 ... alleen verloor ik ons wolkje/wondertje eind febr. Dus onze hoop is hoog nu dat ik weer ongesteld ben ..... Groetjes An
Dank jullie wel Hopelijk heb ik snel goed nieuws maar tot dan word het flink duimen en klussen op zn tijd hihihi Fijne dag verdersssssssssss