hoi, ik en mijn vriend zijn nu in de 1e ronde van het proberen 25 mei is mijn nod dag en we hopen maar we zullen zien. ik hoop dat ik hier lekker mee kan kletsen en veel dingen kan delen waarvan ik ook weer wat opsteek. ik heb nog wel wat last met het snappen van al die cylcus dingen enzo maar daar ben ik me nu over aan het inlezen ben ook pas 1 maand gestopt met de pil, dus weet niet of het zo snel al kan, ik heb gehoord dat het mogelijk is mijn nicht was 1 maand gestopt met de pil en gelijk zwanger dus als iemand iets weet ik hoor het graag. groetjes jantine
Welkom hier! Ik ben ook pas aangemeld en steek aardig wat op van de verhalen hier. Je kan na het stoppen van de pil direct die ronde zwanger worden. Dus wie weet......
Alles is mogelijk Ik hoop voor jullie dat t snel raak mag zijn! Maar houd er wel rekening mee dat je aan het ontpillen kan zijn en je lichaam je voor de gek kan houden evenals dat je cyclus van slag kan zijn, maar ik hoop natuurlijk dat dat niet zo is voor je! Heel veel forum plezier! Liefs