Na een tijdje meegelezen te hebben wil ik me ook even voorstellen hier. Ik ben sinds 27 augustus 2009 moeder van een dochter. Ze is met 39 weken zwangerschap geboren, maar ze heeft maar 7 uur mogen leven. De bevalling was te zwaar en hierdoor heeft ze een hersenbloeding gekregen. Ondanks ons verdriet is onze kinderwens is alleen maar groter geworden, en gelukkig ben ik snel weer zwanger geworden. Ik ben nu 23 weken zwanger van ons 2e kindje. Een erg spannende tijd. Op zich gaat het wel goed behalve dat ik teveel harde buiken heb. Nou ja als dat alles is hoor je mij niet klagen. Nou misschien tot ziens op het forum!
Hoi Hillbillie, Welkom! Heftig meis zeg wat jullie hebben meegemaakt Hoop voor je dat nu alles goed blijft en zal gaan! Groetjes, Linda
Welkom op het forum Gecondoleerd nog met het verlies van je dochtertje Fijn dat deze zwangerschap goed verloopt, hopelijk gaat straks alles goed en mag je je kleintje wel behouden
Welkom hier. Wat een nare ervaring moet dat geweest zijn, kan me voorstellen dat het deze zw-schap extra spannend maakt. Maar je wordt nu waarschijnlijk dubbel zo goed in de gaten gehouden? Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en voor straks een goede bevalling en geweldige kraamtijd met een lieve baby.
Phoe dat is inderdaad heftig, om zo snel je kindje te verliezen... Ik hoop dat je 2e kindje gezond te wereld mag komen en dat jullie er lang van genieten!
jeetje meid, wat heftig zeg.... wil je veel sterkte wensen, kan me voorstellen dat het dubbel is dat je nu zwanger bent...wens voor je dat je straks een gezond kindje ter wereld mag brengen!