Goedemorgen dames, ik heb me zojuist aangemeld op deze site gezien ik dolgraag zwanger wil worden. Ik ben 27 jaar en ben nu de eerste maand zonder pil. Op 5 augustus heb ik mijn laatste pil genomen. Nu heb ik maar een klein jaar aan de pil gezeten, weet dus niet of het lang kan duren het ontpillen? Mijn vriend en ik hebben in ieder geval al wat geklust maar het is moeilijk in te schatten wanneer me eisprong is / is geweest. Ik hoop op dit forum met jullie dingen te kunnen delen omtrent het zwanger worden en ik ben benieuwd welke symptomen jullie hebben / hadden voor je menstruatie toen je zwanger bleek Groetjes
He Gezelligemeid, welkom hier op het forum! Ja spannend is dat het om nu voor het echie bezig te gaan! Ik zit ook nog in afwachting ongi voordat ik cyclus kan bepalen... kan niet wachten hihi Veel leesplezier! Blue Eyes
Hoi Gezelligemeid, Welkom op het forum! Succes! Het is allemaal nog lastig van begin he? Ik ben ook net allemaal begonnen met van alles (ontpillen tot zwanger raken) Zit nu in mijn ronde 2. Er zijn gelukkig lieve meiden hier die je kunnen helpen. Liefs!!