Ik ben Esther, ik ben (al) 35 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Tja waarom zo laat vraag je je af....omdat wij voor die tijd de ware nog niet gevonden hadden en wij nu iets meer dan 1,5 jaar bij elkaar zijn. En dan gaan die eierstokken op een gegeven moment wel klapperen, helemaal als echt bijna iedereen van je vriendengroep zwanger is/wordt. Maar we hebben ons niet gek laten maken en het is nu echt een beslissing van ons beide dat we er voor gaan en niet een beslissing van de omgeving. Je kent ze wel; goh en wanneer gaan jullie aan een kind beginnen en nou, nu wordt het voor jullie ook wel eens tijd hè??!! Ik ben in augustus gestopt met de pil en nu al 2x netjes ongesteld geweest (dus met de cyclus zit het volgens mij wel goed) en pas deze week zijn we eigenlijk echt serieus aan het "klussen" Ik ben wel heel benieuwd, vooral omdat ik al wat ouder ben. Ik lees al wel regelmatig mee op dit forum en vond dat het nu tijd was om ook lid te worden. Groetjes, Esther
Ik ga jullie op de hoogte houden, ik ben deze week dus vruchtbaar dus lekker aan de klus...haha En dan maar afwachten en fingers crossed!!!!
Dank jullie wel allemaal voor het welkom. Gisteren flink geklust want het was mijn meest vruchtbare dag (volgens de cyclus) maar we klussen deze week nog even lekker door hoor...
Hoi Esther! Welkom op het forum. Hoop dat je snel zwanger mag raken! Vandaag je ovulatie zeg ik op je banner, dus ik zal voor je duimen! Liefs
Hey lastbelly, ja inderdaad, als ik uitga van de 28 dagen, maar we klussen nog even door hoor, voor hetzelfde geld is het later. Ik ben nog maar 2 maanden gestopt en 2x ongesteld geweest na 28 dagen, maar ja het kan maar zo ineens 29/30/31 dagen zijn dus lekker doorgaan deze week Leuk zo al die reacties! liefs van mij
Ik heb vannacht gedroomd dat ik hoogzwanger was en ik kreeg weeen (voelde het ook echt) en mijn vliezen braken (nee niet echt ), alleen ik had nog nooit een echt gemaakt. Toen de weeen kwamen werd ik ineens heel bang dat het kindje niet gezond zou zijn en ik wilde een echo laten maken. Dat was geen probleem, maar eerst gingen ze nog pauze houden, dus ik moest wachten en tijdens dat wachten ging mijn wekker balen!!! Zou dit een voorteken zijn???? Ik hoop het zo, het gevoel om zwanger te zijn was zo gaaf, ik beleefde het echt heel intens. -X-