Hallo allemaal, Ik ben Yasmien en ik ben 25 jaar en kom uit Utrecht. Ik en me partner proberen al vanaf september 2004 zwanger te raken. Na heel veel geduld is het eindelijk gelukt ik ben zwanger ! . Doordat ik me niet lekker voelde en erg veel last had van oververmoeidheid ben ik naar de dokter gegaan ik dacht echter dat de huisarts zou zeggen dat het iets met mijn bloedarmoede te maken had echter zij hij dat alle symphtonen erop duiden dat ik zwanger zou kunnen zijn, dus ik snel naar de apotheek en een zwangerschapstest gekocht....... Thuis aangekomen dacht ik laat ik wachten op mijn partner zodat het niet al te moeilijk voor me wordt mocht het niet zo zijn. Maar ik heb uiteindelijk niet gewacht was veelste nieuwsgierig En ja hoor alhoewel het tweede streepje heel licht was betekende dat volgens de bijsluiter dat ik zwanger zou zijn YIPPIE dacht ik tranen in mijn ogen heerlijk het gevoel dat het nu eindelijk wel waar zou zijn. We zijn echt zo gelukkig en ik ben nu alweer 15 weekjes zwanger. Na een hele verhaal Wens ik ieder die bezig is zwanger te worden veel succes en sterkte en ik zou zeggen houd de moed erin En voor ieder die zwanger is geniet ervan een heel veel geluk toegewenst
wauw, wat een verrassing! Gefeliciteerd! Kom eens kijken bij de augustus mamma's zou ik zeggen(toch?) Daar is altijd ruimte voor meer meiden
Mooi verhaal meid, zo zie je weer de aanhouder wint ! Gefeliciteerd en alle goeds voor de toekomst gewenst.