ook even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Frummel, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hallo dames!

Ook ik wil me graag even voorstellen:) ik ben mama van een zoontje van bijna 6 maanden en deze week zijn we er achter gekomen dat er een tweede wondertje op komst is! We zijn helemaal in de wolken maar toch ook wel angstig. Bij mijn zoontje begonnen de weeën al met 23 weken en was het ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. na half medisch nederland te hebben gezien zijn wij in mei de trotse ouders geworden van een zoon. Hij is met 37 weken zwangerschap geboren! We waren dolblij dat hij zo lang is blijven zitten(met de nodige remmer e.d.). Wij hopen dat ook dit wondertje blijft zitten en dat we over 8 maanden het broertje of zusje van onze kleine mogen verwelkomen! We beseffen ons heel goed dat dit heel zwaar kan worden ivm bedrust enzo maar daarom zit er ook zo weinig tussen qua leeftijd. Nu is dat nog beter te doen(lijkt ons) met de nodige hulp kan ik dan toch genoeg tijd doorbrengen met onze uk. Nu hij nog zo klein is vermaakt hij zich ook prima met op bed spelen.

Groetjes!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom!

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

Jul 30, 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ontzettend welkom hier! Veel voorspoed met je zwangerschap gewenst!

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum :D

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    welkom!
    wat ontzettend spannend!
    heel veel voorspoed toegewenst met je zwangerschap!
    ik hoop van harte dat het goed mag gaan!

Liefs Ella

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Welkom hier meid! Ik heb nu ook reeds weeën gehad op 24w5d en sinds dien platte rust gekregen. Vorige vrijdag gevallen en sinds dien in het ziekenhuis. Mijn BMH is nog 2,5cm en verzwakt en heb enorm veel last van (pijnlijke) harde buiken. Ik begrijp dus maar al te goed waar je bent doorgemoeten bij je zoontje. Hopelijk gaat het deze keer wat beter hé. Bij mij zijn het er nu wel twee natuurlijk dus das wel wat anders.
    Liefs,
    Youngmom

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom en heel veel forum plezier!
    gefeliciteerd met jullie zoontje en jullie 2e zwangerschap :) Hopen dat dit kleine wondertje wat langer wil blijven zitten!

Share This Page