Hallo! Ik kom ook maar eens kijken. ben veel aan het uitzoeken en lezen over zwanger worden. Mijn man en ik proberen zwanger te worden en zijn in december begonnen. Ik dacht altijd: ow dat doen we wel even maar valt toch tegen. 8 jaar mirena gehad en nu een onregelmatige cyclus. ovulatietesten erbij maar das ook wat. vandaag gaf de ovulatietest van de kruitvat pos. aan en die van claerblue neg. bij die van kruitvat mag je 2 uur van te voren niet drinken en bij clear blue 4 uur van te voren niet plassen. Wie werken er hier met ovulatie testen? Ik denk dat ik het maar eens gewoon zonder die testen ga doen een poosje........
Hi gillian! Welkom en heel veel succes met zwangerworden! Ja das voor mij tegenwoordig ook n werkwoord zo'n beetje..zwangerworden..ging er ook egt vanuit dat ik dat wek even zou doen...maar dat valt je tog tegen!hihi succes meid en hou ons opde hoogte!
jah zal ikzeker doen nu maar even ad klus gaan deze maand. ik denk dat ik deze dagen de eisprong krijg zo te voelen.............