hoi allemaal... ik ben agnes en sinds vandaag 25 jr oud. ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede kindje. De gezinssituatie ff in het kort is als volgt. Heb sinds sept. 2005 een hele lieve vriend, heeft twee kinderen uit eerder huwelijk. hendrik (19-2-2002) en esther (01-04-2004), zelf had ik jordy (22-7-2004) uit een eerdere relatie. Nu ben ik zwanger van me vriend en is dit ons laatste kindje (tenminste hebben wij min of meerbesloten. maar ja je weet maar nooit he...) De kinderen van mijn vriend komen om het weekend en de helft van de vakantie;s. Jordy ken zijn bio pa niet en zegt papa tegen mijn vriend.. verder ben ik bijna op de helft met mijn zwangerschap en voel ik me goed. ik zal hier zeker meer berichtjes gaan plaatsen.. en debbie 1988 bedankt voor de tip voor dit forum!!!! groetjes, agnes
Welkom hier en heel veel plezier hier (zeer verslavend forum ) En nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Kus Toys
Welkom op dit forum!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!! Fijn dat je je goed voelt, ik hoop dat dat zo blijft! Liefs Happy