Hee! Ik ben sinds vorig jaar al lid van dit forum, maar was niet actief. Vandaag heb ik besloten weer actief te worden, en omdat er veel is gebeurd ook een nieuw voorstel stukje!. Mijn naam is Wendy ik ben geboren op 14 augustus, maar mijn leeftijd zeg ik liever niet omdat ik nog echt ontzettend jong ben! Samen met mijn vriend Daniel, onze 2 hondjes en onze kitten wonen wij in Sliedrecht, maar we willen binnekort gaan verhuizen naar Gorinchem! Ik werk als fotografe voor zwangerschappen,kinderen,stelletjes en bruiloften. Daarbij is fotografie ook mijn grote passie, en geniet ik daar elke dag weer van! Al sinds ik een klein meisje was, droomde ik over mijn toekomst. Ik wilde een leuke lieve man, en 2 prachtkinderen, en die droom is nooit over gegaan. Ookal zijn mijn vriend en ik nog ontzettend jong, hebben we toch al een hele grote kinderwens. Vorig jaar begonnen wij met het proberen voor een kindje, maar na heel wat negatieve testen hebben we besloten toch nog maar even te wachten. En vorige week hebben wij toch besloten dat we het weer willen proberen! Op dit forum hoop ik veel informatie te krijgen en gezellig mee te kletsen met andere meiden/vrouwen over zowel positieve als negatieve gedachten! Heel veel liefs! -Wennebellah.
Welkom!! Hopelijk mag je snel zwanger zijn! Enne leeftijd zegt niks, als je er klaar voor bent.. Veel kletsplezier!X