Hallo, even mijn voorstelrondje: Ik ben Indogirl, niet mijn echte naam uiteraard, maar goed... niet iedereen hoeft te weten dat ik probeer zwanger te worden! HA Ik ben 35, al redelijk op leeftijd dus. Ben sinds een jaar gestopt met de pil, dus alle hormonen moeten er nu al wel uit zijn. Sinds 2 maanden zijn we serieus aan het proberen een kindje te krijgen en vrijen dus zonder condoom! Spannend hoor... Helaas tot nu toe nog geen succes, alhoewel ik wel mijn vurchtbare dagen in de gaten houdt en dan zoveel mogelijk vrij... Hoop dat het niet al te lang gaat duren, gezien mijn leeftijd. Dat is wel iets waar ik me zorgen over maak. Nu denk ik: was ik maar 10 jaar geleden aan kinderen begonnen. Dus jonge meiden: als je twijfelt: wacht niet te lang... Ik ben nu bang dat ik echt te lang heb gewacht en misschien helemaal niet meer zwanger kan raken. Maar goed, we zijn pas begonnen dus we zien wel. Duim voor me!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly