dag meiden allemaal ik heb eens vraagje ik heb 4 dagen terug last gehad van bruin verlies beetje 2 dagen terug enkel helder bloed zonder pijnen nu was 1dag mijn temperatuur gezakt 35.4 nu sins vandaag is die 36.01 nu was mijn vraag hoe het nu zit met de temeraturen liefst nathalie
Elk lichaam is verschillend. Mijn temp stijgt altijd dag na NOD weer, van een vriendin va mij zakt ie duidelijk en blijft daar. succes en groetjes
heykes ---------- ja op internet hoor je idd dat bij de meeste dalen en sommige stijgen mijn is vandaag ook weer eens gestegen ook het bloedverlies is plost gestopt na 2 dagen zonder pijn zou het dan toch : ben benieuwd naar weekend dan zal het zeker wel hoog genoeg zijn he ben dan week je voorbij datum... liefst en bedankt voor reageren
heykes meiden morgen moet ik naar gynicoloog gaan voormiddag heb afspraak gemaakt eens benieuwd ben enorm misselijk temperatuur stijg elke dag weer feller ruiken enorm verbeterd boeren laten wat ik vroeger bijna nooit doe in lies steken rommelige darmen vooral savonds zweten ruikende urine niets meer binnen krijgen dit op 5 dagen erbioj gekomen ben morgen echt benieuwd vind dit niet echt horend bij nods die ik dan moest hebben had test gedaan maar ik plas om het uur kan echt niet in houden en ja dan slaat die natuurlijk negatief he ook het zuur jeetje pfffffffffffff laat julie morgen iets weten liefst
dag meiden ben dus gynicoloog geweest hij ziet niest maar hij zegd ook van soms is het nog veel te vroeg om iets in echo te zien hij denk dat ik niet zwanger bent omdat baarmoederhals dun was ofzo ja hmmm die was kort van zeg maar in die dokters taaltje maar hij snapt ook niet vanwaar al de symtomen hmmm vrieddin zei dat ik best gewoon binnen paar weken terug ga als ik nog die symptomen aan hou wat denken julie of hebbn julie ook ervaring mee liefst
Ik denk dat de gyn wel gelijk heeft.. Denk dat je gewoon verder moet gaan naar je volgende ronde, anders blijf je er zo in hangen en mis je straks je ei.. Wel goed dat hij niks vreemds heeft gezien, en alles dus goed is .. Succes