Hallo allemaal, Ik ben Sabina, moeder van 2 gezonde zoontjes van inmiddels bijna 2 en 3 jaar oud, per december aanstaande en van een engeltje, die ik vier jaar geleden verloor met 11 weken zwangerschap.. Nu werd ik gisteren verrast met een positieve zwangerschapstest. Natuurlijk is het hartstikke welkom en zijn we blij maar tegelijkertijd slaat ook de angst van wat als het misgaat weer even in je hart. Flashbacks van de miskraam en daarnaast het besef van appartementje te klein en wat mocht nu allemaal wel en niet. Was er niet meer mee bezig en we zouden eigenlijk volgend jaar weer gaan proberen maar dit wonder besloot al wat eerder bij ons te willen zijn. Ik vind het heel heel bijzonder en ben erg dankbaar. Over de eerste wat is mis gegaan en mn oudste zoontje hebben we dik 9 jaar over moeten doen. De tweede bewust voor gekozen ivm mn zware pcos omdat de kansen dan hoger liggen als je net bevallen bent om meteen voor een 2e te proberen. Maar nu twee jaar na de bevalling dit mooie wonder. Ben nog een beetje uit mn doen ervan, maar heb op mijn verzoek 28 nov een eerste echo gepland staan, de 7 weken echo om te zien of er een hartje is. Dit puur ter mijn gerust stelling. De 10 weken echo is 14 dec, 5 dagen voor de verjaardag van mn oudste zoontje. Het is zo onwerkelijk, maar ik dacht even aan toendertijd dat ik zoveel leuke contacten en steun had hier bij de zwangerschap van mn oudste na de miskraam aan dit forum, dat ik besloot me maar weer aan te melden. Er komt weer mega veel op je af, maar wat een pracht kado is dat. Zeker voor iemand tegen wie meerdere doktoren ooit zeiden, je syndroom is zo extreem, jij zal kinderloos blijven. Gelukkig heb ik in Curacao waar ik ruim 7 jr gewoond heb goede behandelingen en heel heel veel medicatie gehad en heb ik het tegendeel bewezen. Ik moet alleen ontdekken hoe het hier allemaal in NL werkt, want in Curacao kreeg ik elke drie weken een echo en ik heb begrepen dat ze hier alleen de 10 en 20 weken echo doen? Vind ik veelste weinig dus ga wel zoeken waar ik het gewoon maandelijks kan tegen betaling. Dat is de enige manier waarop ik ontspannen kan zijn denk ik. Nou goed genoeg over mezelf verteld, hoop dat alles goed komt hier, en ook voor alle zwangeren en nog niet zwangeren op het forum. Groetjes Sabina