Hoi dames, In onze tuin komen we net dit beest(je) tegen! Ik heb nog nooit zoiets gezien in het "wild". Wat is het? Is het een hagedis? Komen die hier voor in flevoland
Is een salamandertje die komen hier heel veel voor in nederland. Niks om je druk om te maken ze doen helemaal niks
Ik woon al 35 jaar in Nederland, maar heb nog nooit van mn leven zoiets gezien hahaha apart hoor ineens. We hadden vorig jaar wel eens een kikker in de tuin. Dat vonden we al erg indrukwekkend hihi waar leven ze normaal gesproken dan? Bij vijvers ofzo? De buren hebben wel een klein vijvertje
Idd een salamander. Bij m'n moeder stikt het er van in de tuin. Inmiddels heeft ze zelfs verschillende soorten zitten. Mijn vader heeft een jaar of 18 geleden de tuin zo gemaakt dat hij ideaal is voor salamanders. Toen 4 via collega gehad en dat zijn er nu honderden! Prachtig!!!
dat is een salamander, poes vind ze leuk..hihi. Moge duidelijk zijn wij wonen in de polder, stikt ervan. tijdens hond uitlaten kwam man net achter elkaar een muis en daarna een kikker tegen. Hoezo buiten wonen
Leuk zo'n beestje in je tuin! Hier hebben we ook een vijver maar die heeft een hoge rand, dus niet gelijk met de grond. Helaas komen er dan ook geen kikkers of salamanders.