Hey...joehoe....pssssttt.... rode duiveltjes kom maar.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door afteranne, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Ik ben rode duiveltjes aan het lokken! Ze komen maar niet... :rolleyes:
    Get wat een ellende zeg. Ik ben sinds januari gestopt met de pil. 19 januari ben ik ongesteld geworden, nog van de pil zeg maar. En nu is het dus wachten op mijn eigen duiveltjes. Ik weet dat het erbij hoort dat je niet meteen netjes op bijvoorbeeld 28 dagen zit qua cyclus maar ik ben hier gewoon een beetje nerveus van. Ik heb afgelopen woensdag maar een tesje gedaan en die bleek helaas negatief te zijn. Ik voel me ook normaal. Ik denk niet dat ik zwanger ben... dit is echt de eerste keer dat ik in mijn leven blij zal zijn als de duiveltjes komen! :rolleyes: (even dan, na vijf minuten zal ik er waarschijnlijk wel weer gruwelijk van balen hihi)
    Meer meiden die bij me op dit wachtbankje komen zitten?

toedels afteranne!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heej Afteranne,

ik begrijp je onzekerheid wel. Maar je moet echt geduldig zijn ben ik bang. Het kan zelfs wel een half jaar duren voordat je weer uit jezelf ongesteld wordt :confused: Laten we dat maar niet hopen he! Kun je nagaan wat een bende die ac pil eigenlijk is he!
    Ikzelf werd na 29 dagen (na de ontrekkingsbloeding) weer ongesteld, wel maar een klein beetje maar genoeg om te zeggen dat ik ongi ben geweest. Weet nu ook niet wat mn volgende cyclus gaat doen. Dat is het lullige, je hebt gewoon nooit zekerheid!
    Ik hoop voor je dat die :evil: :evil: snel komen zodat je echt van start kunt gaan! Succes! (en eh, ik heb ook geroepen en een dag later was ik ongi dus wie weet helpt het!)

3. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi,

Kan me goed voorstellen! De eerste keer dat ik weer ongi werd na de pil was ik ook helemaal in een hiep-hoi stemming :)

Sterkte met wachten!

Liefs

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik weet helaas maar al te goed hoe frustrerend het is om te wachten op je ongesteldheid....mijn cyclus is nogal onregelmatig (38-71-35-nu dag31)....Het enige dat je kan doen is wachten.....En proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Ik merkte aan mijzelf dat wanneer ik ff wat minder op het forum was en druk was met andere dingen het wel gemakkelijker op gang kwam. Ik geloof namelijk wel dat je het psychisch allemaal kunt beinvloeden...

Succes me wachten, hoop dat je snel ongie mag worden!

Deel Deze Pagina