Meiden, Weten jullie dit: Normaal ben ik altijd 7-8 dagen ongi. Het word nu met de maand minder.. 3 mnd geleden 6 dagen, 2 mnd geleden 5 dagen, vorige maand 4 dagen en nu maar 3.... Hoe kan het dat het steeds korter word?
ik was voordat ik aan de pil ging (15 jaar terug) ook ruim 8 dagen flink ongi. Sinds ik de pil slikte ( 14 jaar lang) werd het zo'n 7 dagen, en dan al wel een beetje minder, vooral de laatste 3 dagen was het bijna nix meer. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik ook nog maar amper ongi. Wel nog steeds erg lang, zo'n 8 dagen, maar hiervan maar amper 2 dagen waarop ik overdag 1 tampon gebruik en de rest maandverband, omdat het de moeite niet is. Ik vind het ook vreemd, zou ook wel willen weten hoe dat komt....
volgens mij is het wel vaker zo dat als je gewoon op de natuurlijk manier ongi bent, het niet zo heel erg lang is. Met de pil is alles anders en je menstruatie is ook soort van kunstmatig en wordt onder controle gehouden door de pil. Denk niet dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken
Ik spreek even voor ons beide als ik zeg dat we al een tijdje van de pil af zijn. Kan me niet voorstellen dat dat langer dan een jaar blijft doorwerken. ik ben er sowieso al 2.5 jaar af
ik had het ook, maar dat kwam door pco.. Het kan ook komen als je te dun bent volgens mij en door een te trage schildklier kun je dat ook krijgen.
Hmm, ik heb wel pco maar ben zeker niet te dun... Als het nog korter & minder word bel ik de gyn nog maar eens.. Want zou je dan ook minder bmm slijmvlies hebben? Want dan wordt het voor een bevrucht eitje ook lastig om in te nestelen
nee, ik kreeg een primolut kuur en die sloeg goed aan. Toen werd ik ongesteld... en dat was geen pretje haha. Maar toen was het dus wel schoon..toen met de clomid begonnen.
Oh aha ik snap het al. Jij werd niet meer ongesteld. Ik inmiddels wel weer ondanks pco, maar het wordt steeds lichter..
ik werd af en toe ongesteld, maar zo licht dat ik het niet eens meetelde haha, 1 dag maar, soms 2. Maar beter dat je toch nog een cyclus hebt! en nog best wel regelmatig zo te zien! hopelijk blijven de medicijnen voor jou achterwege
Ik had altijd een hevige menstruatie van 5-7 dagen, tot een paar maand geleden. De laatste twee keer was ik maar een paar dagen echt ongesteld en dit heb ik voorgelegd aan de gyn. Zij zei dat het kon komen door de spanning en dat ze het wel wil gaan bekijken als ik zo kort ongesteld blijf elke cyclus.