Hoi meiden Ik meld mij ook hier We zijn een weekje naar center parks geweest in Hutteheugden met de hele familie (opa oma m'n ouders zus en zwager en m'n andere oma) En dinsdag moesten de komen maar die bleven dus weg........... Joepie Oooo wat ben ik blij, woensdag naar Coevorden geweest en een test gekocht, en eenmaal weer in het huisje de test gedaan, in een potje gepiest en test ff weggelegt, alles weer goedgedaan en spoelde het potje af en zag twee hele mooie blauwe streepjes Nog geen minuut Ben echt door het dolle heen, de familie maar gelijk verteld kon het niet voor me houden
Zeker Test aan m'n hubbie laten zien, zij hij :ik wist het! dus ik weer ja je voelde het zekere aan je water haha jessica
VAN HARTE MET JULLIE ZWANGERSCHAP. GENIET ERVAN (ik ga geen potjes meer gebruiken op center parcs, hihihihihi). Nee hoor, grapje heel veel geluk met zijn 4-en Jikke
VAN HARTE MET JULLIE ZWANGERSCHAP. GENIET ERVAN (ik ga geen potjes meer gebruiken op center parcs, hihihihihi). Nee hoor, grapje heel veel geluk met zijn 4-en Jikke @ haaaaaahahahaahahaha Heb hem goed uitgespoelt hoor! Had verder niks hihi. jessica