ja bij mij ook... ik was op pagina 4, en ik kon niet naar 5, dus ik klikte het weg, om het nog eens op te zoeken en nu ist weg...
Ja was net ook aab het lezen en ging naar pagina 15 en toen kreeg ik een systeembericht. Heb ik wel vaker meegemaakt.
Vind ook erg jammer, was wel erg benieuwd hoe het ging aflopen. Hoop dat de moeder dus maar zo slim is en aan haar kinderen te denken!
Jammer en ook zonde want dat gaat ook ten koste van de nuttige antwoorden maar naast TS andere in dezelfde situatie ook iets aan kunnen hebben. Is dit trouwens ook gebeurd met het Topic over een dochtertje naar een school binnenkort krijgt en dan een lerares krijgt die haar moeder vroeger slecht had beoordeeld? Kan ik ook neregens meer vinden.
Ik snap aan de ene kant wel dat hij is verwijderd. Er werd steeds hetzelfde gezegd tegen ts. Hopelijk loopt het goed af en zijn de kinderen voortaan veilig...
Ja dat vind ik ook.... Dan hoop ik eigenlijk wel dat dit op verzoek van ts is geweest of iig in overleg met haar. Want ik had het vage idee dat ze wel wat hulp kon gebruiken en/of steun.
Verwijderen vind ik ook wel wat rigoureus (en frustrerend...). Evt. opschonen of tijdelijk op slot was ook genoeg geweest, lijkt me.
Nou eerlijk...ik vind het goed dat het is weggehaald... Zoiets hoort niet zo op een forum. Tenminste...niet in zoveel detail. Kun je beter met de huisarts contact opnemen
Ik vind dat er tegenwoordig om de haverklap een slotje op gaat en steeds vaker een topic ineens verdwenen is en dat vind ik jammer. Natuurlijk moet ts dit met huisarts bespreken maar stel dat je niemand hebt en een man die zich zo tegen je doet, is het fijn toch even te kunnen overleggen met anderen? Ik doe dit zelf met mijn man, moeder of een vriendin maar als je niemand hebt is dit toch fijn? Daarnaast heeft ze door alle goede adviezen toch hulp gezocht en gaat ze morgen naar de huisarts.
Dames, Klopt, het topic is verwijderd omdat we bang waren dat het een sensatie topic zou worden. We zijn op dit moment in overleg met TS. Om te voorkomen dat er een discussie ontstaat doe ik deze dicht. Voor eventuele vragen kun je mij altijd een pb sturen. Jan