hallo allemaal! ik vroeg me af vanaf wanneer jullie zwangerschapslingerie zijn gaan dragen? mijn lingerie zit nu toch wel behoorlijk strak, ik pas nog maar 2 van mijn gewone bh's en strings ( zelf maat groter) beginnen nu toch echt niet lekker te zitten, maar ik vind het nog vrij vroeg om nu al een zwangerschapsslip etc. aan te schaffen, of zijn er meer die dat rond deze tijd hebben gedaan? alvast bedankt voor jullie reacties! groetjes Jessica
ik heb met 6 weken al lingerie moeten halen. en ben nu alweer toe aan nieuwe. als het niet lekker zit moet je gewoon nieuwe halen. Zeker met een bh.
Ik heb met week 8 ofzo, al nieuwe bh's gekocht. Ik was al ruim een cupmaat gegroeid en m'n 'oude' beugelbh's zaten echt voor geeeeen meter. Mn boxers/strings draag ik nog wel steeds, draag het onder mn buik, zeg maar.
Ik heb nooit van die "onderbroeken met buikstuk" gedragen. Vond het helemaal niet fijn zitten. Ik heb gewoon lage boxers en lage slipjes gedragen, string vond ik niet lekker meer zitten *vraag me niet waarom, maar het was zo*. Bh's heb ik van die gekocht die wat mee rekken, omdat die van mezelf niet zo lekker meer zaten.
ik heb ook rond week 15 een zwangerschapsbh aangeschaft, het grappige bij mij is dat een borst een volle cup c is en de andere borst een volle cup b sinds dat ik zwanger ben, hoop dat het nog recht trekt haha. overigens, weet iemand waarom de zwangerschapsbh´s geen ijzertje hebben onderin de cup?
Beugels bedoel je? Volgens mij omdat je borsten straks klem zitten tegen je buikt (of je buik tegen je borsten 8) ) en dan zit het niet fijn als daar nog beugels tussen zitten.
Gewoon zwangerschapslingerie aanschaffen zou ik zeggen. Als je borstvoeding wilt gaan geven kan je het best direct voedings bh's kopen. Is mij bij mijn eerste zwangerschap goed bevallen. Omdat ik mijn zwangerschapslinergie nog een tijd na de bevalling gedragen heb. Het hoeft dan nog even niet zo strak en zeker geen strings ed... Jooze
ja, beugels (kon het woord niet vinden haha). vind ik wel jammer dat die er niet in zitten, soms heb ik het idee dat mn borsten nu niet genoeg steun krijgen.
Ik droeg altijd beugelbh's, maar vind het nu echt zooo irritant zitten! M'n buik is nu groot genoeg, voor de steun van mn borsten hihi
haha, ik snap nu in ieder gavel wel waarom die zwangerschapslingerie eruit ziet zoals ze eruit zien haha. ik denk dat ik in the meantime gewoon een grotere cup ga aanschaffen met beugel en tegen de tijd dat mijn buik kan dienen als 'beugel' en lift, ik mijn zwangerscapslingerie weer ga aantrekken. het is alleen zo vervelend dat mijn ene borst groeit (cup c) en de ander niet (cup b)... kan iemand mijn bh's customizen?
Ik draag me eigen bh en strings en ik heb er geen last van. ik heb alleen 2 voedingbh´s aangeschaft voor na de bevalling.
Omdat ik dikke cupmaat was gegroeid na een weekje of wat heb ik gewoon een zooi lekkere bh's gekocht bij de H&M. Zonder kant of andere irriterende dingetjes, met bijpassende onderbroeken (bijv. van die zachte strings) en dat draag ik nu nog steeds... Bevalt prima! Al die onderbroeken die over je buik heen zitten vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk rottig zitten...
Ja, tis niet zo, dat je je man/vriend moet willen verleiden met zulke lingerie. Dat is niet opwindend, maar afwindend
het is al afwindend voor mezelf als ik ernaar kijk haha. in de winkel heb ik mopperend maar een roze aangeschaft met een pareltje in het midden (die zag er nog het schattigst uit). Ik schaam me nu diep dat ik de vrouw in de winkel nog heb laten weten dat hun assortiment zwangerschaps bh's niet erg aantrekkelijk waren oops!
Nee joh, gewoon laten weten! Misschien doen ze er nog wat aan. Dan heb je nog mazzel! Heb inmiddels cup G, het enigste wat ik kan vinden, daar wilt m'n oma nog niet eens mee gezien worden whaha!
jha ken ik he ik zoiezo een e cup en nu ze groeien moet ik ook groter gaan en dan heb je pas echt geen keuze meer he we zien wel
hoi meiden bedankt voor jullie antwoorden! ik denk inderdaad dat ik maar een nieuwe bh ga kopen, maar waar ik mee zit is dat ik graag voorgevormde cups draag omdat ik vanmezelf al cup D heb en ik ben vrij klein, dus mensen kijken altijd naar mijn borsten ( ben ik nu aan gewent maar toen ik puber was vond ik het vreselijk !) omdat ik weet dat ze kijken wil ik niet dat ze b.v. zien dat ik spijkers heb ofzo! ik heb al een grotere cup geprobeerd maar daarvan zijn de bandjes vaak te lang, en korter maken gaat niet zo goed. dilemma! ach ja misschien ga ik er wel gewoon een halen en gewoon ff uitproberen!