Wie draagt er normaal geen lenzen en heeft wel eens kleurlenzen in? Ik wil ze eigenlijk bestellen voor carnaval, maar vraag mij af of ik ze wel makkelijk in kan krijgen en de hele dag in kan houden. Iemand met ervaring met dit soort lenzen??
Nope. Wel met harde en zachte lenzen. In en uit doen is even oefenen maarja, de een is daar handiger in dan de ander.
Ik heb ze wel eens gekocht toen ik nog geen bril of lenzen nodig had. Even oefenen met in en uit doen verder geen problemen mee gehad en droeg ze de hele dag.
ik vroeg me dat ook weleens af... het leek me wel leuk, maar ik twijfelde ook in hoeverre het goed/slecht voor je ogen was..
Ik heb geen lenzen of bril. Wel ooit kleurlenzen gehad en kreeg daarna een oogontsteking. Nu heb ik hele gevoelige ogen, maar was er niet blij mee!
ik zou nou echt nooit wat in je ogen stoppen als het niet nodig is. Direct krijg je een hoornvlies onsteking of wat dan ook en dat is zwaar ontof.
Ik zou ze niet halen bij de eerste de beste winkel, maar bij een opticien. Dan ben je in elk geval verzekerd van kwaliteit en verklein je de kans je ogen te beschadigen. Ik zou ze overigens wel van tevoren 'indragen'. Dus iedere avond een uurtje, steeds langer. Dat moet met normale lenzen ook als je die pas krijgt.
Een paar jaar geleden toen ze "in" waren heb ik ze ook gekocht. Verschrikkelijk, had ik er na een uur eindelijk een in kreeg ik het er niet meer uit haha! Voor mij nooit meer
Ik heb ze in een ver,grijs,geblockt verleden ook gedragen..ik kocht ze wel bij de opticien trouwens. Zelf nooit lenzen gedragen,en het was even wennen,maar na een paar keer geen probleem en een leuk effect!
Hey meid, Heb ze vroeger ook wel eens gehad. (van de drogist) Nergens geen problemen mee gehad maar was wel even oefenen met in en uit doen. Succes
Ik heb jaren geleden een setje gekocht bij de opticien. Kreeg ze alleen niet in haha! Vond het blijkbaar veel te creepy wat in mijn oog te doen.