Kleur lenzen

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce86, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wie draagt er normaal geen lenzen en heeft wel eens kleurlenzen in? Ik wil ze eigenlijk bestellen voor carnaval, maar vraag mij af of ik ze wel makkelijk in kan krijgen en de hele dag in kan houden.

Iemand met ervaring met dit soort lenzen??

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nope.
    Wel met harde en zachte lenzen. In en uit doen is even oefenen maarja, de een is daar handiger in dan de ander.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb ze wel eens gekocht toen ik nog geen bril of lenzen nodig had.

Even oefenen met in en uit doen verder geen problemen mee gehad en droeg ze de hele dag.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vroeg me dat ook weleens af... het leek me wel leuk, maar ik twijfelde ook in hoeverre het goed/slecht voor je ogen was..

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb geen lenzen of bril.
    Wel ooit kleurlenzen gehad en kreeg daarna een oogontsteking.

Nu heb ik hele gevoelige ogen, maar was er niet blij mee!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zou nou echt nooit wat in je ogen stoppen als het niet nodig is. Direct krijg je een hoornvlies onsteking of wat dan ook en dat is zwaar ontof.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou ze niet halen bij de eerste de beste winkel, maar bij een opticien. Dan ben je in elk geval verzekerd van kwaliteit en verklein je de kans je ogen te beschadigen.

Ik zou ze overigens wel van tevoren 'indragen'. Dus iedere avond een uurtje, steeds langer. Dat moet met normale lenzen ook als je die pas krijgt.

8. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Een paar jaar geleden toen ze "in" waren heb ik ze ook gekocht.
    Verschrikkelijk, had ik er na een uur eindelijk een in kreeg ik het er niet meer uit haha!
    Voor mij nooit meer:D

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb ze in een ver,grijs,geblockt verleden ook gedragen..ik kocht ze wel bij de opticien trouwens.
    Zelf nooit lenzen gedragen,en het was even wennen,maar na een paar keer geen probleem en een leuk effect!

10. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meid,
    Heb ze vroeger ook wel eens gehad. (van de drogist) Nergens geen problemen mee gehad maar was wel even oefenen met in en uit doen. Succes ;)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb jaren geleden een setje gekocht bij de opticien. Kreeg ze alleen niet in haha! Vond het blijkbaar veel te creepy wat in mijn oog te doen.

Deel Deze Pagina