ben net terug van de koffie met trix, doen we elk jaar even was weer gezellig, dit keer tompouchen van de Hema bij de koffie en weer even gezellig bijgekletst. wanneer ze zou ophouden als koningin weet ik nog niet ze laat er niks over los... zo erg want ik ben zo nieuwsgierig!
Wie ben je? Maxima? Laurentien of die andere... Mabel? of heeft trix nog een zoon in het wild die met jou getrouwd is hahaha
Maxima zou hier maar meelezen, whahaah! Trix gefeliciteerd, drink dr eentje op je gezondheid zou ik zeggen. Doe trouwens maar niet, wie weet valt ze zo weer in slaap....
Straks hebben we de rijkvoorlichtingsdienst voor de deur te staan Wilt u onze majesteit niet zo behandelen op het internet mevrouwtje?
Dan zeg ik tja, eentje dr op drinken valt wel mee, jij weet niet wat ze in t weekend nog meer uitspookt. Dus jij heb geen recht van spreken wijsneus! (Zie hare majesteit met een dikke joint op dr lip zitten, in dr tokkie-pak, met dr haren in een frut op dr kop, en een pilsje dr naast.)
mm7 van harte wel bijzonder de majesteit op hun 1e verjaardag.. hebben ze nog een kadootje gekregen.. hiihih leuk topic..
wahaahahaha lig helemaal in een deuk hier. Toen ik de beginpost las dacht ik over wie gaat dit? hahaha.
Wat goedkoop zeg... tompouce.... Toen ik bij haar kwam vandaag met mijn zoontje.. kregen we champagne (hij dan kinderbubbels) en heerlijke taart, eentje die gemaakt is door iemand uit de taarten topic. En mijn zoontje heeft heerlijk gespeeld met de kids van Maxima, en ondertussen wij heerlijk bijkletsen,, waarin Trix ook aangaf binnenkort af te treden... Maar bij deze,, Trix (nja ik mag Bea zeggen) van harte he!!
wat gemeen zeg! wel deze informatie met jou delen en niet met mij. en jij mag bea zeggen? ik bel haar zometeen meteen even, ze zal wel de afterparty hebben van het feest van vanmiddag (lees jointjes roken en flink aan de drank) maar ik bel haar, dit kan natuurlijk niet... ik dacht dat ik haar beste vriendin was snik snik
Ja ik zie het voor mij! voeten op tafel en dan van die klompantoffels aan (pantoffels in de vorm van een hollandse klomp) jointje in de mond lekker onderuitgezakt met de voeten omhoog aan haar bureau...
ik dacht dat je fynn ging feliciteren hahaha maar trix ben er maar mee gestopt haar verjaardag vieren ze pas over een paar maanden dan zal ik wel eventjes een feestje vieren
Ik moest ff nadenken, who the hell is Trixie!! Duuuuuuuuh de koningin , lampje had wat vertraging.... gefeliciteerd Beatwix