Heyhey, Ik ben Maud en woon sinds een paar weken weer ongeveer in Odiliapeel bij mijn vriend. Ik ben 21 jaar en mijn vriend moet nog 21 worden. We zijn op dit moment ongeveer 15 weken zwanger van ons 1e kindje. Het begin was even een moeilijke periode omdat het niet goed zat tussen mij en mijn vriend. En we waren eigenlijk zelfs uit elkaar na 2 jaar samen te zijn en zelfs een paar maanden verloofd te zijn. Uiteindelijk is hij bijgedraaid over de zwangerschap en ookal is hij nog wel wat angstig we gaan er samen het beste van maken. Hoe moeilijk dat ook gaat worden als je allebei aan het studeren bent en hij bovendien ook nog een muzikant is. (en dat is niet het makkelijkste volk). Groetjes, Maud
Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat het tussen jullie straks ook weer helemaal goed zit en dat jullie voor de volle 100% kunnen genieten van de kleine!
Gefeliciteerd!! Je verhaal klinkt me erg bekend... Ik was ook al een hele tijd met mijn vriend samen, en net toen het heel slecht tussen ons ging en ik terug naar mijn ouders was gegaan bleek ik zwanger te zijn. Ik was 20 toen. Maar het is ook tussen ons weer goed gekomen. Wij waren toen trouwens ook nog beide student, en zijn hobby was (digitaal) muziek maken... Hihi. Maar goed, inmiddels zijn we hier alweer ruim 2 jaar verder. Succes met je zwangerschap!