Hoi allen, ik ben Marinke, 26 jaar en een grote kinderwens samen met mijn man. Anders zou ik natuurlijk ook niet op deze site zijn Sinds mei 2009 ben ik gestopt met de pil en uit mezelf niet meer ongesteld geworden helaas. Juni 2010 eerste ronde met clomid gehad omdat bij mij PCO is vastgesteld. En helaas zonder resultaat. In oktober 2de ronde clomid gehad ook zonder resultaat. Nu ben ik sinds afgelopen maandag aan het spuiten met puregon, ik hoop echt dat dat aan gaat slaan. Mocht je iets willen weten, gewoon vragen
hoi, mijn naam is sunita, ik ga vanaf vandaag beginnen met prikken ik vind het wel een beetje eng.. en ben erg emotioneel.. maar ik hoop echt dat het gaat lukken.
Ik vond het prikken ook eng, maar afgelopen maandag heb ik 'prikles' gehad van de gyn en het valt echt heel erg mee. Toen ik het echt dinsdagochtend alleen moest doen was ik wel beetje zenuwachtig maar ook dat viel mee. Ik hoop voor jou, Sunita, dat dit prikken bij jou snel aan zal slaan!
lieve ojibwa, heel erg bedankt.. ik vond het wel eng maar me man helpt me wel met alles maar toch... ik ging zooooo huilen... ik hoop ook echt dat het bij jullie ook aanslaat en dat jullie ook een kindje krijgen..
Welkom en succes met zwanger worden.Daar denk je allemaal niet over na als je stopt met de pil.Ik hoop dat je niet teveel last hebt van al die prikken.