Hoi! Ik ben 'Goldfishie' en samen met mijn man hopen wij op een eerste kindje. Ik ben sinds 1 maart gestopt met de pil. Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen en ik heb geen idee of dat langer is dan gemiddeld. Eigenlijk had ik gisteren al ongesteld moeten worden, maar dat ben ik tot nu toe nog niet geworden. Zou ik al zwanger kunnen zijn? Ik heb nog niet echt iets anders gevoeld dan normaal en geen klachten of aanwijzingen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik wil het tot donderdag afwachten en dan gaan we een test halen. Ik vind het best wel spannend nu we er daadwerkelijk voor gaan!
Hallo. Ik ben ook nieuw. Wat spannend dat je overtijd bent! Ik heb nog 2 dagen te gaan totdat ik ongesteld zou moeten worden. Hopelijk gebeurt dat niet! Ik hoop voor jullie ook op goeie berichten!
Welkom Petra! De situatie waarin je zit, leek op die van mij. Vorig jaar, eind februari ben ik gestopt met de pil. We wilden al eerder kinderen, maar net als jullie eerst een goede stabiele basis voordat we zouden beginnen. Op 1 april raakte ik zwanger en sinds 5 maanden de trotse moeder van een heerlijke zoon! Ik slikte de pil vanaf mijn 13de en ik weet nog steeds niet wat voor cyclus ik heb, omdat deze eigenlijk niet op gang is gekomen Hopen dat het bij jullie ook snel gaat! Veel plezier op het forum.
Ik had nadat ik gestopt ben met de pil gelijk al een cyclus van 31 dagen. Alleen had ik dus afgelopen zondag ongesteld moeten worden en nog steeds niet geworden, dus ik hoop heel erg dat het gelukt is! We wachten nog een paar dagen voordat we een test gaan doen, ik wil het wel zeker weten en wilde dus niet vantevoren testen. Gefeliciteerd met je zoontje, Rolinka!
Hoi, Ik ben ook nieuw. Wij wilden ook eerst de basis goed. Ik ben al twee jaar ontpilt maar mijn cyclus verandert om de zoveel tijd nog steeds. Wij zij sinds vorige maand bewust bezig maar helaas gisteren ongesteld worden. Eventjes dacht ik: hey maar dit is wel heel erg vroeg, zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Maar, Hihi, nee hoor het is echt ongesteldheid. Succes met zwanger worden!