Toch voor nummer 3!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door LaLune, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Hallo Dames,

In 2005 is mijn eerste zoon geboren, meteen zwanger tijdens de Honeymoon. De bevruchting heb ik gevoeld/ gedroomd; ik voelde een warm zonnetje in mijn buik draaien. Ik was direct misselijk en voelde mijn buik rommelen. Toch heb ik een cursus diepzee-duiken gedaan, we waren toen in Thailand. Ik dacht nog: Dat is goed voor de innesteling en die cellen hebben nog geen aders die problemen ondervinden van verhoogde druk, Ha!

In 2007 is mijn tweede zoon geboren. Ik was minder goed voorbereid, want het kwam onverwachts. Waarschijnlijk een vroege eisprong gehad. Wel heel blij mee. Het zijn de beste vrienden (ook wel ruzie af en toe, hoor!).

Eigenlijk wilde ik direct al een derde, maar mijn man was daartoe niet te bewegen. Twee jaar geleden was ik weer onverwacht zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Toch hebben we er toen beter over nagedacht en het bleef knagen. Nu zijn we er toch over uit; een gezinsuitbreiding is het mooiste wat er is. Mijn man vind het erg dubbel; die slapeloze nachten en aan de andere kant een nieuw leven. Nu onze zoons wat ouder zijn, weten we, die slapeloze nachten is maar even. Het gaat allemaal zo snel! Ik wil het nog een keer meemaken.....ik hoop dat het ons gegeven is!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom en succes. :)

3. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Dankjewel!

4. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Welkom LaLune!

Wat een bijzonder verhaal, allereerst omdat je de innesteling van je 1e kindje hebt 'gevoeld', en daarnaast omdat jullie na zo'n tijd toch nog voor een 3e kindje gaan! Wat verdrietig dat je ook een MA hebt gehad.

Als je zin hebt kun je gezellig mee komen kletsen in ons clubje "Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje 2!" Dit is te vinden onder "Kinderwens" en dan onder "Zwanger worden clubs".

In dit groepje zitten momenteel maar weinig dames die zoals ik bezig zijn voor een 3e, dus nieuwe aanwas is zeer welkom! :D

5. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Hai Brabomama,

Leuk, ga ik doen!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Graag gedaan. :)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Welkom!

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Welkom!

Wat leuk dat jullie toch voor Nog een kindje gaan,
    En helemaal leuk dat de eventuele baby straks 2 grote broers heeft!
    Succes, hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen!

Deel Deze Pagina