Even voorstellen vanuit Tilburg

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door , 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben Wendy en woon in het gezellige Brabant.
    Woon al sinds 2000 samen met mijn man.
    Ben sinds 18-06-2007 getrouwd met mijn man die 18 jaar ouder is dan ik.
    Zelf ben ik van 1979 en mijn man van 1961.
    Leeftijd speelt bij ons gelukkig geen rol, we zijn zielsgelukkig met elkaar.
    Sinds enkele maanden heb ik een kinderwens gekregen, en ben gaan rondkijken hoe en wat.
    Zelf komt de kinderwens helemaal onverwachts, want ik was eigenlijk altijd een beetje anti-kind om het even hard te zeggen.Samen hebben we nu besloten om 14 November 2008 te gaan stoppen met de pil en gaan we proberen zwanger te worden.
    Ik ben vorig jaar 40 kilo afgevallen en heb een borstverkleining gehad, dat was een van mijn wensen.
    Nu is dus de volgende wens; een kindje van ons samen, en hopelijk gaat die ook in vervulling. We zijn al wel helemaal aan het kijken voor namen en hoe we de kinderkamer zouden willen en zo, maar we moeten echt nog helemaal beginnen dus het voelt extra raar, maar wel heel goed.

Groetjes Wendy

2. wolly

wolly Niet meer actief

Veel klets en lees plezier toegewenst.

Liefs wolly :)

3. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    hoi! welkom en veel plezier hier en voor straks in nov alvast heel veel succes ;)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

5. Niet meer actief

Hoi,

Dank je voor jullie welkom hier op de site.
    Al duurt het voor mij nog even en kan ik eigenlijk niet wachten om te stoppen met de pil, vind ik het zekers heel leuk om erover te lezen.
    Ik vind het erg leuk om van alles te kunnen zien en zelfs vragen te stellen op dit forum.
    Ik wens ook iedereen vanuit mijn kant heel veel plezier en succes met zwanger worden en de zwangerschappen.

Groetjes Wendy

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Welkom en veel lees en schrijfplezier op zwangerschapspagina.

Nog een aantal maanden voor je stopt met de pil, maar wel alvast heel veel succes gewenst.

Groetjes,
    Elvira

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

8. Niet meer actief

Hoi,

Even een kleine update.
    Niet zo geweldige eigenlijk.
    Ik heb te horen gekregen dat mijn oma eierstok-kanker heeft gehad, dat mijn mama cyste heeft gehad op haar eierstokken.
    Mijn nicht heeft haar eierstokken en baarmoeder moeten laten verwijderen door kwaadaardige cyste.
    Mijn achternichtjes, 1 ervan kan niet op een normale manier zwanger worden en de andere heeft op dit moment hele kleine cyste`s zitten.
    Mijn oom is gestorven aan prostaat-kanker.
    Dus mijn hoofd tolt van alle kanten.
    Heb vandaag de huisarts gebeld met de vraag voor een eventuele echo, er staat toevalling een echo gepland voor aanstaande maandag 7 April i.v.m. nieren.
    Dus heb eigenlijk een uitbreiding gevraagd, kan deze week bellen of ze dat willen doen, ik hoop het wel.
    Zelf ben ik nu wel bang dat ik straks niet zwanger kan worden, dat speelt al snel door je hoofd.
    Nou hopen op het beste.

Groetjes Wendy

9. Niet meer actief

Hoi,

Heb net nog met mijn nicht op msn gepraat en weet nu wat zij en haar 2 dochters hebben.
    Dat is niet niets; Endometriose / Endometriomen.
    Dus ik hoop dat ik mijn echo 7 April kan krijgen om iets meer te weten over mijn situatie.

Groetjes Wendy

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

11. Niet meer actief

Hoi,

Mijn verhaal krijgt weer een nieuwe wending, en een leuke ook vind ik persoonlijk.
    Ben vandaag naar de huisarts geweest samen met mijn man.
    Heb mijn verhaal gedaan i.v.m. familie en eventuele ziekte`s en de kansen die ik zou hebben om ze ook te hebben.
    Nu heeft de huisarts mijn inwendig onderzocht en het zag er heel netjes allemaal uit, dus eigenlijk geen rede tot paniek.
    Ze heeft me al aangeraden om zo snel mogelijk te stoppen met de pil en te gaan ontpillen.
    Nu heb ik samen met mijn man afgesproken dat ik op vrijdag 13 Juni mijn laatste pil ga slikken en dat is ook tevens onze laatste dag in Spanje (dan zijn we dus op vakantie).
    Dus het gaat allemaal heel anders dan we dachten maar ik ben zo gelukkig en blij dat we nu al zo snel gaan ontpillen en dat we dan ook een stapje dichterbij het zwanger worden staan.
    Ik hoop dat mijn cyclus helemaal normaal gaat reageren en dat ik snel ontpilt ben om het even makkelijk te zeggen.
    De huisarts heeft wel gezegd dat het toch nog 2 jaar kan duren omdat ik al 18 jaar de pil slik en dat het misschien toch veel tijd nodig heeft, maar het kan ook heel snel maar als je van 2 jaar uit gaat kan het niet tegen vallen.
    Ik ben vandaag dus ook helemaal van slag en van blijdschap ben ik helemaal aan het opfleuren, en ben niet eens zwanger, als ik zwanger ben wordt ik gek van blijdschap denk.

Groetjes Wendy

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom hier en fijn om te lezen dat alles goed is meid. Nu maar hopen dat je lichaam straks in juni snel zelf het werk weer gaat doen en je snel een wonder in je armen mag houden. Alvast succes!

13. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    hoi wendy!
    wat leuk dat ik je hier ook tegenkom :)
    xxx lisanne

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi Welkom nog! :D
    Wat een goed nieuws zeg! :D
    Veel suc6 nog om nader zwanger te worden!;)
    Groetjes

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn Wendy, dat je gerust gesteld bent. Als je een eigen topic bij wilt houden, dan kan je dat beter onder vruchtbaarheidsbehandelingen gaan doen. Dit topic is namelijk om je voor te stellen. Ik denk dat je daar ook meer reacties krijgt. Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Deel Deze Pagina