Heey jullie, Ik zal me ff voorstellen. Ik ben kate ben 23 jaar en ben vandaag 3 dagen overtijd. Ik heb gister morgen een test gedaan maar die was negatief. :thumbdown: Ik ben nog nooit zolang overtijd geweest. Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil. Als ik morgen nog niet ongie ben ga ik nog een test halen. Het is erg frustrerend om in onzekerheid te zitten. Ik wil echt heel erg graag zwanger worden en hoop dus ook dat ik dat nu nu ben. Ffies afwachten misschien dat ik morgen meer weet. Hoop leuk met jullie te kunnen kletsen en infomatie te krijgen van de al ervaren mensen om zo maar ff te zeggen. kussies kate
Hoi Kate, spannend he? ik ben al een tijdje aan het hopen vorige maand was ik ook op me langste overtijd..helaas ; ( ik hoop dat het raak is voor jullie! Succes! Groetjes Manny
Goeiemorgen..... Nou ik ben nog steeds niet ongie. 4e dag overtijd alweer. Vanmiddag ga ik weer een testje kopen. Ik hoop dat er wat uit komt want anders weet ik het ook niet meer. Kan iemand mij vertellen welke zwangerschapstest het beste is. xxx