Heey, meiden. Ben net met mijn dochter van 2 een stuk wezen wandelen en met de hond. Alleen tot 2 keer toe rot geschrokken. De eerste keer liep mijn hond mijn dochter met een gang omver (per ongeluk), zij rende en hij kwam er ook toevallig aan rennen. Ik schrok me rot en ben naar de toe gerend, opgetild en geknuffeld. Gelukkig viel alles mee. Alleen aangekomen bij de auto viel ze nog een keer erg hard, dus weer hetzelfde verhaal. (Ze is de pechvogel vandaag ) Nu vraag het me af of dit erg schrikken erg kwaad kan? Schrok me echt helemaal rot.
Oei wat naar zeg. Fijn dat je dochter niets mankeert verder. Nee hoor. Kan echt geen kwaad. Ik schrik ook regelmatig.
Nee hoor kan geen kwaad. Als dat zo was was ik gisteren waarschijnlijk gelijk bevallen toen ik me rot schrok tijdens een film. Zat zowat tegen et plafond
Haha, erg he dat schrikken. Schrik echt om alles! Maar met mijn dochter vanmiddag was wel ff echt schrikken, ze viel zo ontzettend hard. Gelukkig gaat het nu weer maar ze is nog wel boos op de hond zeg ze ThQ voor jullie antwoorden! Stel me weer gerust, hebben as dinsdag de 1e echo, ben dan 8 weken. Heb er zin in
Je bent de tweede al die vraagt of schrikken kwaad kan. Nee, natuurlijk niet sorry, ik heb een hoop rare vragen voorbij zien komen maar deze slaat alles. Al zal ik dat wel niet mogen zeggen hier Wel fijn dat je meisje in orde is