Hallo, Ben vandaag met mijn dochter op de kermis geweest. Ik ben nergens in gegaan hoor. Maar het was er zo'n afschuwelijke herrie. Je kon mekaar gewoon niet verstaan. Ik besefte me dat dit wel eens schadelijke gevolgen voor de baby kan hebben en ben dan ook niet lang gebleven. Het was sowieso druk. Wanneer is die herrie schadelijk? Het dreunde zelfs een beetje. Ik heb begrepen dat dat ook niet goed is. Daarnaast waren er in de stad heel wat koeien. Traditioneel feest hier. Ik heb ze niet aangeraakt, maar kan dat nog kwaad? Verder heb ik urine over mijn hand gekregen van mijn dochter toen ik haar potje wilde legen. Ik heb een wondje op mijn hand. Wel gewassen, maar is dit nog een extra risico voor cmv? Sorry voor al mijn vragen Bedankt alvast
Hoi Mammie1982, over alle drie de dingen hoef je je geen zorgen te maken. De kermis was maar even en die dreunen kan een kindje echt wel even hebben. Je hebt de koeien niet aangeraakt, dus geen probleem. En de urine over je wondje is niet erg, gewoon goed je handen wassen daarna. Groetjes Brigitte