HG schoonmaakmiddel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama van 1, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hoi

Mijn man heeft vanavond de hele badkamer ingespoten met HG schimmel- vocht en weerplekken reiniger.

Toen ik rond half 12 thuis kwam van mijn werk stonk het vreselijk!!
    Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en wil eigenlijk niet naar bed omdat het zo stink en ik bang ben dat het schadelijk is.........

Er staat wel een raam open op een kier (want er zit een rolluik voor in luchtstand) en het is steenkoud in de badkamer dus het zal gerust doorluchten.....

Ik twijfel heel erg en denk dat ik maar een nachtje op de bank door ga brengen.....

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

Ik heb toch maar mijn vk gebeld en uitgelegd wat er gebeurt is. Gelukkig heb ik er maar een paar (3) uurtjes geslapen en dat was 6 a 7 uur nadat het opgespoten was. De vk zei ook dat een keer geen kwaad kan en dat het meer voor de mensen is die er dagelijks of veelvuldig mee in aanraking komen. Ook hoefde ik me nog geen zorgen te maken omdat ik nog geen 5 weken zwanger ben en de kleine nog geen circulatie heeft. Dus het ook nog niet bij hem of haar terecht kan komen..... Pffff ben zo opgelucht!!

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

gelukkig maar dat je weer opgelucht bent!
    Kan inderdaad geen kwaad eenmalig!

Mirjam

Deel Deze Pagina