Hey meiden ik had even een vraagje! Ik heb vorige maand (precies 4 weken geleden) een miskraam gehad. Nu heb ik een beetje een rare onderbuik en kan niet wachten dus heb getest :S nu een heel vaag streepje. Kan dit nog van me miskraam zijn of ben ik weer zwanger?! ik had 1 week na mijn miskraam een zo goed als negatieve test. Dus ik ben zo nerveus! Ik ga zondag ochtend maar weer een testje tegen aan gooien . Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft mee gemaakt. liefs!
he meid ik heb wel eens gehoord dat je dan idd een positieve test kan hebben terwijl je niet zwanger bent, maar je hebt ook al een negatieve gehad. ik vindt het een beetje moeilijk. ik zou me er nog niet te veel op durven verheugen. en over een paar dagen weer proberen. ik weet het niet heb het zelf nog nooit meegemaakt. ik hoop voor je dat iemand anders er wel een duidelijk antwoord op kan geven ik hoop het voor je ik ga voor je duimen meid liefs
heb je het zelfde merk gebruikt waar je de laatste keer een nega test mee hebt gehad? als je het zelfde merk hebt gebruikt zou het kunnen dat je weer zwanger bent maar idd ik zou me er niet te veel op verheugen en gewoon idd zondag weer een testje doen om te kijkken of het streepje donkerder/breeder is geworden en het slimste is het zelfde merk te pakken want neit alle testen reageren het zelfde heel veel suc6