hier n week geleden gecurreteerd en vandaag nog een super positieve test.. wel balen had gehoopt dat t hcg snel zou verdwijnen.. ik word er niet op geprikt.. kdoe over n weekje of 2 weer n test en hopen dat t negatief is!
De volgende uitslag ook weer bekend, HCG staat nu op 9, dus gelukkig weer gehalveerd ten opzichte van vorige week, nu hopen dat laatste restje ook nog uit zichzelf oplost!!!! Volgende week maar weer prikken!!! Verder nog geen menstruatie gehad of op komst, raar dat ik dat ga zeggen maar ik baal er nu eindelijk een keer van dat ik nog niet ongesteld ben, gedusld is en blijft een schone zaak!!! X Dushi
Goed zo Dushi! Als het volgende week lager is dan 4, dan hoeft het niet meer toch? En die ongi kan evengoed heel snel komen, dat had ik toen ook. Suus
Hoi meid, fijn dat allemaal "goed" gaat. Bij mij kwam mijn cyclus steeds op gang als mn hcg rond de 20 was (dus twee weken na 20 eisprong)
Hoi hoi, bij mij heeft het ontzettend lang geduurd. 17 maart gecuretteerd bij 11 weken zwangerschap (hartje bij 9w gestopt), eerste 3 weken geen bloedverlies, vanaf dat moment elke dag klein beetje bruinverlies en pas sinds 27 juni (!!) mijn eerste menstruatie. Het kan dus echt heel erg lang duren en elk lichaam werkt anders. Het geeft je wel veel stress, de onzekerheid wanneer je lichaam nou eindelijk weer 'normaal' zal gaan functioneren, maar ook daar verschilt het bij iedereen. Kan zomaar zo zijn dat mijn lichaam nog steeds blijft 'protesteren' en dat de regelmaat nog ver te zoeken is. Hopelijk is het niet zo en zal mijn menstruatie vanaf nu weer regelmatig zijn, maar dat zullen we pas over een aantal weken weten. Iedereen die hetzelfde probleem heeft/had als ik, heel veel sterkte gewenst.
Hoi allemaal!! MoesCH: ik hoop ook voor je dat je snel weer negatief test, raar om te zeggen maar positief bedoeld!! Je wilt vanaf het moment het mis gaat maar een ding....weer verder, tenminste ik wel, en dan duurt wachten erg lang!!!! Waarom wordt je trouwens niet geprikt op HCG??? Suus35: Ja goed he, ik was zo blij, als HCG onder de 5 is dan hoef ik niet meer te prikken en dan is het goed volgens ziekenhuis, dus hoop zo dat dinsdag de laatste keer prikken wordt!!! Hoe is het verder met jou, schrok een beetje van je onderschrift!!! Verder ben ik sinds gisteren ongesteld, tenminste dat denk ik......ik heb als klap op de vuurpijl ook nog een schimmelinfectie opgelopen, waarschijnlijk door de antibiotica die ik voor, tijdens en na operatie heb gekregen, donderdag de wel bekende 3 eitjes gehad (GynoDaktarin) direct mee begonnen, en gisteren de laatste, maar nu ben ik sinds gisteren erg gaan bloeden, maar kan ook bijwerking zijn van die pillen (staat in de bijsluiter: kans op vaginaal bloedverlies), al is het wel erg veel, meer als normale menstruatie eigenlijk, dus tsja ben ik nu ongesteld of niet......even bloeduitslag van woensdag afwachten en dan ga ik maar weer aan de slag met ovulatietesten, wil m'n lichaam weer beetje leren kennen en weten waar ik nu aan toe ben. X Dushi
Ja joh, dat klinkt als gewoon ongesteld. En dat kan ook heel goed, als je hcg laag is, komt de boel alweer op gang, dat ging bij mij ook heel snel. En mijn onderschrift, tsja, ik lig hier nu al ruim een maand bedrust te houden. Op het moment valt het me heel erg zwaar, hopelijk gaat het morgen beter. Suus
Suus wat rot om te horen, kan me voorstellen dat het je erg zwaar valt! Pfff al een maand plat en die onzekerheid......ik duim heel hard voor je!!! Verder met die kleine daarbinnen wel alles oke??? Ik zou willen dat ik de tijd voor je vooruit kon zetten. In ieder geval een dikke knuffel van mij!!! En ja ik ga er ook maar vanuit dat dit dan m'n ongi is, heb wel echt bizar veel bloedverlies, lijkt me ook niet normaal als het van die pillen komt, maar zo hevig ongi ben ik nog nooit geweest, zelfs bloeding tijdens miskraam was net zo heftig. Nou ja als het maandag nog zo is ga ik maar weer bellen met de dokter. Hoop dat je morgen een betere dag hebt!! Bedankt in ieder geval voor je opbeurende reactie's en goede info, heb er veel aan. X dushi
Misschien zijn het toch nog restanten van de mk? Ik heb weleens extreem weinig maar ook extreem veel bloedverlies gehad bij de eerste menstruatie na een mk. Maar ik zou idd nr de dokter gaan als het maandag nog zo is. Tot nu toe groeide de baby goed, hoe ze hieruit zal komen weten we pas als ze geboren wordt, dus dat is heel spannend. De gevolgen van het weinige vruchtwater zijn per geval verschillend, heb ik begrepen. Hou je haaks! Suus
Pfff kom net bij plaatsvervanger van huisarts vandaan, jeetje daar wordt je ook niet veel wijzer van, nou ja zoveel bloedverlies van die pillen kan je niet krijgen, wel een beetje maar dus niet in de hoeveelheid hoe mijn bloedverlies is. Een menstruatie sluit ze ook uit omdat hcg vorige week nog 9 was, en ja wat het dan wel kon zijn, kon ze niet zeggen.....ik moest het maar even aankijken, kon wellicht nog te maken hebben met miskraam 6 weken geleden een nabloeding ofzo??? Nou ik heb woensdag weer belafspraak met het ziekenhuis voor uitslag van m'n bloed, ga het daar wel navragen hopelijk krijg ik daar wel wat meer duidelijkheid. Ga vanaf woensdag ook maar aan de slag met ovulatietesten, wil weer weten waar ik aan toe ben! Wil gewoon weer verder! X dushi
Dushi, je moet gewoon een echo krijgen. Hier kan je helemaal niks mee. Zo'n nabloeding is gewoon onzin, die krijg je alleen bij restweefsel, en dat kun je zo met een echo uitsluiten. Suus
Joehoe!!! dat je blij kan zijn dat het HCG uit je bloed, vreemd eigenlijk, maar ja HCG is nu 2 en dus goed!! jeetje wat een opluchting!!! Over 6 weken nog wel op nacontrole doen ze standaard in dit ziekenhuis maar we gaan het zachtjes aan maar weer proberen, moest 1 menstruatie afwachten maar ga er maar vanuit dat dit toch afgelopen vrijdag is begonnen, nu de ovulatietesten maar weer tevoorschijn toveren.Zo'n lekker gevoel dat je dit eindelijk kan afsluiten en weer verder kan!! Iedereen bedankt voor de lieve en nuttige berichten en succes voor diegene die in het zelfde schuitje zitten. xxx Dushi