HHB/ 9mndbeurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chamaro, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me mama

me mama Lid

Nov 3, 2008
    68
    0
    6
    Wij (mijn vriend en ik) zijn gister geweest. Je kunt er inderdaad wel pinnen, maar wij waren er voor openingstijd en toen stond er al een rij van ongeveer 20 man...
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik onwijs moe gister was na deze dag en zelf nu nog vanwege de drukte en het geslenter.
    Wij vonden het leuk te zijn geweest, maar vonden het wel een beetje tegenvallen betreft aanbiedingen.
    Wij hadden gehoopt op vele beursaanbiedingen met bijvoorbeeld kinderwagens, boxen, badjes enz.
    Maar bijvoorbeeld Bebe-jou en Maxi Cosi stonden er wel, maar alleen ter promotie, dus niet te koop en al helemaal niet met beurskorting of iets dergelijks.
    Voor de rest wel leuke dag gehad en veel gelachen om 'het huishoudbeurspubliek' wat zelfs nog met trolleys en al de negenmaandenbeurs afstruint voor GRATIS spullen...haha.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nou die schop ik morge dus gewoon aan de kant he! niemand loopt zomaar over mn voeten heen met zo'n rot karretje

'Geef het door: Roozjuh gaat voor!' ;)

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Ik ga ook morgen!
    Ben benieuwd en heb er zin in!
    Hoop niet op een lange file, we gaan mooi heeeeeel vroeg weg :)

4. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Ik ga ook.. met trolley hahahahaha

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik ben vandaag ook geweest en vond het top. Mijn moeder en ik waren er al voor openingstijd en toen was het dus rustig nergens rijen bij de jassen niet en bij de wc's niet bij de pin niet...we moesten alleen even wachten tot de deuren open gingen maar vond ik niet erg.
    Nijntje beurstas ik vind hem gewoon leuk zitten geen leuke dingen in in die van 15 euro wel leuke producten en leuke tas ik heb ze beide!
    Drukte ja dat kan je verwachten he op zo een populaire beurs dus was ik niet verbaas over en wist het ook van vorig jaar. HHB was ook leuk alleen vond ik zelf wel minder en die trollys waren idd irritant.

6. missy k

missy k Lid

Feb 7, 2009
    14
    0
    0
    weet iemand of de 9 maanden beurs later dit jaar nog een x is
    mijn man en ik zijn netbezig om zwanger te worden dus een beetje vroeg om nu al te gaan maar mischien is volgend jaar wel net te laat (laten we het hopen)

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik ga ook! met trolly (wel eentje die een kort handvat heeft die dus niet een meter achter me aankomt) ik moet wel ik kan echt niet meet tillen enzo. ik ga lekker met me zus en heb er zo een zin in!

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Wij (mijn man en ik) gaan ook vandaag mét trolley.
    Hoop dus niet dat ik je tegenkom.... Niemand schopt mij aan de kant hoor! ;) :)

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    nee de mijne ook niet moet je net me zus hebben das dan net een viswijf hahahaha

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Oh-oh dat wordt nog wat.... met al die hormonen. :)

11. carolina

carolina Actief lid

Nov 20, 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Wij zijn gisteren geweest, erg leuk wel druk. Geen echo laten maken, omdat er maar 15min.uitgetrokken wordt, en dan vind ik 75euro erg duur. Wel kan je gratis naar het hartje luisteren, er zijn 2 verloskundige. Verder een super draagdoek gekocht met een clip op de rug. Kindje kan er tot 12kilo in. Prijs was nu 25euro, verder leuk rompertje en vitaminepillen gekocht. Was wel blij toen ik om 8uur de voordeur weer open deed haha!

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Nee dit is maar 1x per jaar, in oktober is de jonge gezinnenbeurs ook een baby/kind beurs maar dan meer gericht op het al kinderen hebben vond ik (ben er geweest toen ik 32 weken zwanger was)

Naast tijdschriften folders: minitje zwitsal creme voor de droge huid, lodger speendoekje, ontbijtpapje van nestle, pakje muesli voor jezelf, en proefzakje bodybutter voor mama en 1 voor baby...

13. ch28

ch28 Actief lid

Sep 23, 2008
    494
    0
    0
    Weet iemand of je kan pinnen op de beurs, of dat je alleen contant kan betalen als je iets koopt?

14. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

Jun 22, 2008
    720
    0
    0
    Als ik dit zo lees, ben ik echt blij dat ik besloten heb om niet te gaan! Ben morgen 38 weken en zie mezelf niet zo lang rondlopen op zo'n beurs. Als ik lees dat mensen die halverwege zijn als kapot zijn na zo'n dag. Laat staan iemand met zo'n hoogzwangere buik.

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik heb gisteren een poging gedaan om naar de 9m beurs te gaan....wat een ritje is van 40 min. was nu 3½ uur :rolleyes: en toen ben ik gestopt met proberen en ben ik terug naar huis gereden...was er zoooooooooooo klaar mee...met die hele RAI! en z'n pakeer beleid.

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    :(

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dat vraag ik mij ook af...

18. strom23

strom23 Actief lid

Feb 29, 2008
    292
    0
    0
    hi.. wij vanavond er heen..

moet je voor die echo al een afpraak gemaakt hebben dan als je dat vanavond wil doen? hoophet toch niet.. als er meerde zijn die echo doen zou het fijn zijn... kan ik kijken welke me het meest aan spreekt.. hoop stiekem wel op 2d
    vin die 3 en 4 d beetje eng om te zien..

heb er zin in!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland

ik heb vanavond echo op de beurs !!
    ja je moet van te voren afspraak maken, ze zat dinsdag toen ik belde, al bijna vol voor vandaag.

20. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

Sep 12, 2008
    739
    0
    0
    Ik heb wel één en ander met de pin betaald, dus het kan. Ik weet alleen niet of het bij elk standje kan, zo goed heb ik niet opgelet.

Share This Page